عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۴۸۴
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۹
در آستانه ماه مبارك رمضان، كتاب «ره توشه ماه رمضان سال ۱۴۳۶ق» به همت گروه تأمين منابع معاونت فرهنگي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم، به چاپ رسيده است.
عقیق:به نقل از بلاغ، كتاب ره توشه ويژه ماه مبارك رمضان امسال از سوي گروه تأمين منابع معاونت فرهنگي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم ويژه استفاده مبلغان در مناطق تبليغي منتشر شده است.
اين كتاب مجموعه مقالاتي است كه به همت گروهي از نويسندگان فاضل و مبلغان موفق به مناسبت ماه شريف رمضان طي ۳۱ مجلس به رشته تحرير درآمده و ضمن تبيين سيره انسان‌ساز حضرات معصومان: در ماه رمضان، مباحث كاربردي و گوناگوني را در منظر مبلّغان گرامي ترسيم نموده است.
آنچه ره‌توشه ماه رمضان امسال را از سال‌هاي گذشته متمايز ساخته، برخورداري از ويژگي‌هاي ذيل است:
موضوعات و مباحث ارائه‌شده، از تنوع بيشتري نسبت به سال‌هاي پيش برخوردار مي‌باشد.
مطالب مقالات با توجه به نيازهاي روز و در راستاي حل برخي از معضلات و مشكلات جامعه به رشته تحرير در آمده است؛ ازاين‌رو، از مبلغان گرامي خواهشمنديم مطالب ارائه‌شده در اين كتاب را محور سخنراني‌هاي خويش قرار دهند.
هر مقاله با عنوان «مجلس» و به صورت كاربردي و همسو با فضاي منبر تنظيم گرديده تا مبلّغان گرامي استفاده بهتري از مباحث اين مجموعه ببرند؛ البته مبلّغان عزيز بايد به اين نكته مهم توجه داشته باشند كه هنگام ارائه مطالب، شرايط زماني و اوضاع منطقه تبليغي خويش را نيز در نظر بگيرند تا نتايج مطلوب‌تري به دست آيد.
استفاده و ارائه مطالب و تجربيات سخنران‌هاي شناخته‌شده و بنام كشور، از ديگر ويژگي‌هاي مفيد و ارزنده ره‌توشه امسال به شمار مي‌رود.
افزون بر اينها، در انتهاي اين اثر، مطالب بسيار مفيد و كارآمد ديگري نيز براي مبلّغان در نظر گرفته شده كه از آن جمله مي‌توان به: خاطرات و تجربيات تبليغي، رخ‌دادها و مناسبت‌هاي ماه مبارك رمضان و كتاب‌شناسي توصيفي ماه رمضان اشاره كرد.
اميد است مطالب عرضه‌شده در اين كتاب، مبلّغان و خوانندگان عزيز را به كار آيد و در عمل، به فهم صحيح و ترويج معارف اسلامي بينجامد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین