عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱
از غبارروبی مساجد تا حمایت محرومان؛
رمضانی بااشاره به برنامه‌های ویژه استقبال از ماه مبارک رمضان گفت: برگزاری نمایشگاه شمیم وحی، غبارروبی مساجد، حمایت از محرومان و ویژه برنامه‌های ترویج فرهنگ قرآن از مهمترین برنامه‌های این سازمان در رمضان خواهد بود.

عقیق:عبادالله رمضانی، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به کلیت برنامه‌های فرهنگی شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان گفت: برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سه بخش برگزار خواهد شد که  شامل برنامه‌های استقبال از ماه مبارک رمضان، غبار روبی و برنامه‌های مناسبتی است.

وی در ادامه با اشاره برنامه‌ها دیگر در حوزه مناسبتی ماه مبارک رمضان گفت: برای ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام در ١٥ رمضان، شب‌های قدر و ایام سوگواری امیرالمومنین علیه السلام و همچنین روز قدس برنامه‌های ویژه‌ای را پیش بینی کرده‌ایم.

مهم‌ترین بخش برنامه‌های رمضان، ترویج فرهنگ قرآنی است

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران، افزود: رمضان، ماه قرآن است و مهم‌ترین بخش از برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان مربوط به ترویج فرهنگ قرآن کریم خواهد بود.

کمک مادی و معنوی به محرومین و نیازمندان شهر

رمضانی در ادامه با اشاره به اینکه مشروح برنامه‌های ماه مبارک رمضان هنوز به صورت کلی ابلاغ نشده است و به‌زودی اعلام خواهد شد گفت: یکی درگیر از برنامه‌هایی که مدنظر قرار داده‌ایم و می‌خواهیم به طور ویژه به آن بپردازیم، کمک مادی و معنوی به محرومین و نیازمندان شهر است.

برگزاری نمایشگاه شمیم وحی برای حمایت از تشکلات قرآنی

وی افزود: در بحث ورود به ماه مبارک نکته اساسی که قابل بیان است برگزاری نمایشگاه شمیم وحی برای حمایت از تشکلات قرآنی است که بتوانند در ماه مبارک رمضان با خیال راحتر و فراغ بال فعالیت‌های خودشان را انجام دهند.

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران، بیان کرد: بحث غبار روبی مساجد که مدتی از شروع آن می‌گذرد از دیگر برنامه های استقبال از ماه مبارک است، تا  در ابتدای ماه مساجد آماده پذیرایی از جامعه مسلمان و همشهریان مؤمن باشند.


منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین