عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۳۸۵
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹
دانشگاه مذاهب اسلامي با انتشار اطلاعيه اي شرايط پذيرش دانشجو براي رشته‌هاي تحصيلي داراي شرايط خاص را در مقطع كارشناسي اعلام كرد.
عقیق:دراين اطلاعيه آمده است: دانشگاه مذاهب اسلامي از ميان داوطلبان خواهر و برادر گروه آزمايشي۱، ۲ و۳ در رشته‌هاي تحصيلي داراي شرايط خاص دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي در سال تحصيلي ۹۴-۹۵ دانشجو مي‌پذيرد.
در اين اطلاعيه با تاكيد بر رايگان بودن تحصيل در دانشگاه مذاهب اسلامي آمده است: داوطلبان مي‌بايست شماره مورد يا موارد رشته‌هاي داراي شرايط خاص را از اين اطلاعيه انتخاب كرده و به صورت اينترنتي تا ۲۷ تيرماه از طريق سايت سازمان سنجش علاقه مندي خود را براي تحصيل در اين رشته‌ها اعلام كنند.
متقاضيان رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه مذاهب اسلامي واحدهاي (تهران، بندرعباس، سنندج و زاهدان) لازم است شماره مورد يا موارد را از گروه آزمايشي در جداول مورد نظر استخراج و درسايت سازمان به عنوان اولويت اول انتخابي تا حداكثر اولويت سي ام، در هر اولويتي كه علاقه مند باشند، درج نمايند.
داوطلبان علاقه مند به تحصيل در رشته‌هاي فقه و حقوق اماميه، علوم قرآني، فقه و حقوق شافعي، فقه و حقوق حنفي، تاريخ اسلام، اديان و مذاهب و فلسفه و عرفان اسلامي مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به پايگاه اينترنتي دانشگاه مذاهب اسلامي به نشانيhttp://mazaheb.ac.irمراجعه كنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین