عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۳۸۴
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
مسابقه طراحي جلد كتاب‌هاي قرآني براي نخستين بار و تصويرگري آثار قرآني پس از ۱۰ سال در بيست و سومين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم برگزار مي‌شود.
عقیق:كيانوش غريب پور دبير كميته تصويرگري و طراحي جلد بيست و سومين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم اظهار داشت: بيست و سومين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم پس از توقفي طولاني، مجددا اقدام به برگزاري مسابقه تصويرگري منتشرشده از ابتداي ۱۳۸۵ تا بهار ۱۳۹۴ مرتبط با آثار قرآني كرده است.
وي افزود: اين مسابقه در دو گروه مستقل كتاب‌هاي كودكان (تصويرگري براي مخاطبان خردسال و كودك) و كتاب‌هاي نوجوانان (تصويرگري براي مخاطبان نوجوان) برگزار مي‌شود و هر بخش رتبه و جايزه‌هاي مستقل دارد.
وي گفت: مسابقه تصويرگري متن كتاب‌هاي كودكان و نوجوان، پس از ۱۰ سال و مسابقه طراحي جلد قرآن كريم و كتاب‌هاي حيطه علوم قرآني، اولين بار در بيست و سومين نمايشگاه قرآن كريم برپا خواهد شد.
غريب پور بيان داشت: هر دو مسابقه در دو گروه سني مخاطبان برگزار مي‌شود، مسابقه تصويرگري متن در دو بخش كتاب‌هاي كودكان و كتاب‌هاي نوجوانان و مسابقه طراحي جلد در دو بخش كودك و نوجوان و عمومي طراحي و فراخوان شده است.
دبير كميته تصويرگري و طراحي جلد بيست و سومين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم بيان كرد: از آن جايي كه شركت دادن اثر هم از سوي هنرمندان تصويرگر و طراح و هم از سوي ناشران، امكان پذير است، و با توجه به زمان بسيار محدود براي تصويرگران و عدم دسترسي به منابع ده سال گذشته براي تصويرگران از ناشران تقاضا كرد تا نهايت همكاري را با تصويرگران داشته و يا آثار را به نمايندگي از تصويرگر به دبيرخانهٔ مسابقه ارسال كنند.
هنرمندان تا ۲۳ خرداد ماه فرصت دارند آثار خود را به دبيرخانه نمايشگاه به نشاني
تهران، خيابان وليعصر، ارسال و يا با تلفن: ۵۷۴۳ ۸۸۸۹ تماس بگيرند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین