عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی نماز در نگارستان ایران/
در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری نماز که به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است، سامانه جامع نماز رونمایی شد.

عقیق:در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری نماز که از صبح امروز به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است از سامانه جامع نماز به آدرس sjnamaz.ir رونمایی شد.

پایگاه اطلاع‎رسانی نماز در قالب محورهای جشنواره، اخبار و آثار برگزیده است که علاقمندان می‎تواند با مراجعه به آدرس اینترنتی sjnamaz.ir از جزئیات آن بهره‎برداری کنند.

در این پایگاه اطلاع‎رسانی افراد می‎توانند در بخش خبرنامه عضو شده و از آخرین اخبار و رویدادهای ستاد اقامه نماز مطلع شوند.

اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری نماز در هشت محور رمان، عکس، فیلم کوتاه، فیلم مستند، فیلمنامه‎نویسی، پویانمایی «انیمیشن»، محصولات چندرسانه‎ای و تولیدات سخت‎افزاری با حضور مقامات ملی و استانی در گلستان برگزار شد.

ستاد اقامه نماز کشور و جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی در برگزاری چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری نماز همکاری دارند.

این جشنواره در دو بخش عمومی و دانشجویی برگزار شده که برگزیدگان آثار در بخش‎های مختلف امروز معرفی شده و مورد تجلیل قرار می‎گیرند.

بالغ بر 2 هزار و 100 اثر در بخش‎های رمان، عکس، فیلم کوتاه، فیلم مستند، فیلمنامه‎نویسی، پویانمایی «انیمیشن»، محصولات چند رسانه‎ای و تولیدات سخت‎افزاری به دبیرخانه جشنواره سراسری نماز ارسال شده است.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین