عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
اعلام شد؛
فراخوان چهارمین دوره مسابقات قرآن «تسنیم» ویژه کارکنان دستگاه‌های فرهنگی و خانواده‌های آنها از سوی سازمان دارالقرآن الکریم اعلام شد.
عقیق:سازمان دارالقرآن الکریم فراخوان چهارمین دوره مسابقات قرآنی تسنیم ویژه کارکنان دستگاه‌های فرهنگی و خانواده‌های آنها را با ابلاغ رسمی دبیر شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد.
براساس این گزارش، «تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص انس هر چه بیشتر آحاد مردم با قرآن کریم»، «ارتقای سطح معلومات و آموزه‌های قرآنی در سطح کارکنان دستگاه‌های فرهنگی و خانواده‌های آنها»، «زمینه‌سازی جهت شناسایی، جذب و استفاده از نیروهای قرآنی» و «ترغیب دستگاه‌های فرهنگی به ایجاد فضای تبلیغی و آموزشی با محوریت قرآن کریم در دستگاه‌های متبوع» از جمله اهدافی است که در این دوره از مسابقات دنبال می‌شود.
طی فراخوان اعلام شده از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، چهارمین دوره مسابقات قرآن تسنیم در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم (سبک زندگی اسلامی) به همت سازمان دارالقرآن الکریم و با همکاری ادارات‌کل تبلیغات اسلامی استان‌ها برگزار خواهد شد.
زمان‌بندی این دوره از مسابقات با تغییراتی همراه بوده که براین اساس، زمان ثبت نام در این طرح از 25 خردادماه آغاز و تا 31 تیرماه از طریق سایت تلاوت سازمان دارالقرآن الکریم ادامه خواهد داشت.
پس از انجام ثبت نام علاقه‌مندان برای شرکت چهارمین دوره مسابقات قرآن تسنیم، مرحله استانی این مسابقات پنجم و ششم شهریورماه و مرحله کشوری نیز 26 و 27 آذرماه برگزار می‌شود.
بنابراین گزارش، مسابقات قرآن تسنیم ویژه کارکنان دستگاه‌های فرهنگی عضو شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری و خانواده‌های آنها است و در مجموع کارکنان 33 دستگاه‌ فرهنگی کشور در این مسابقات حضور خواهند داشت.


منبع:ایکنا
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین