عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۱
حجت الاسلام عسكري:
حجت الاسلام عسكري با اشاره به اهميت اخلاص در زندگي گفت: با وجود اخلاص زندگي رنگ بركت خواهد گرفت و بايد در همه امور اخلاص را تقويت كرد.
عقیق:جلسه روحانيون و مداحان كاروان‌هاي اعزامي به عتبات عاليات؛ در هتل الرسل، محل استقرار بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف برگزار شد.
در اين مراسم حجت الاسلام عسكري، كارشناس مسؤول امور فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي، با اشاره به شخصيت والاي مرحوم آيت الله آصفي گفت: خدمات ايشان بعد از سقوط صدام در نجف اشرف ارزشمند بود.
وي عنوان كرد: ايشان جايگاه والايي در نجف اشرف داشت؛ ۸۰۰۰ طلاب را در نجف اشرف ساماندهي كرد و در عين فعال بودن زندگي ساده و زاهدانه اي داشت.
كارشناس مسؤول امور فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي افزود: آيت الله آصفي عالمي وارسته و به خاندان علم منتسب و از نوادگان علماي بزرگ بود.
وي با اشاره به اهميت حضور در تشييع پيكر مطهر اين عالم رباني گفت: اين مسئله تجليل از مقام علم و نشان از اقتدار نظام اسلامي دارد.
كارشناس مسؤول امور فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي در ادامه با اشاره به اهميت اخلاص در زندگي گفت: با وجود اخلاص زندگي رنگ بركت خواهد گرفت و بايد در همه امور اخلاص را تقويت كرد.
در اين جلسه حجت الاسلام غزالي، كارشناس فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف گفت: روحانيون و مداحان رسالت سنگيني در رابطه با مسئله فرهنگ دارند.
وي افزود: بايد در زمينه معارف ديني، احكام دين و اخلاق اسلامي پيام الهي را ابلاغ كنيم.
در پايان اين جلسه حجت الاسلام عسكري به سوالات روحانيون و مداحان پاسخ داد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین