عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۸۰۱
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
فردا در آستان حضرت عبد‌العظیم حسنی(ع)
مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره طرح هزاران ختم قرآن کریم همزمان با جشن میلاد نور، حضرت حجت(عج) فردا، 13 خردادماه، مقارن با نیمه شعبان در مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود.

عقیق:به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، در راستای ترویج فرهنگ انتظار و دعا برای تعجیل در فرج منجی عالم بشریت(عج) و با توجه به اهمیت و برکات ختم قرآن از جمله اجابت قطعی یک دعا برای ختم کننده و اینکه بالاترین دعاها و عبادت‌ها، انتظار فرج خوانده شده است، رادیو قرآن امسال نیز با همکاری نهادهای قرآنی کشور، پانزدهمین دوره طرح هزاران ختم قرآن مجید را برگزار کرد.

طرح هزاران ختم قرآن از سال 1379 هر ساله طی نیمه اول ماه شعبان، همزمان با میلاد امام زمان(عج) با هدف دعا برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج) برگزار می‏‌شود و از آغاز این طرح تاکنون سازمان‏‌ها و نهادهای فرهنگی، دولتی و مردم‏‌نهاد برای اجرای این طرح همکاری خوبی داشته‏‌اند.

مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره طرح هزاران ختم قرآن همزمان با جشن میلاد نور، امام زمان(عج) فردا، 13 خردادماه، مقارن با نیمه ماه شعبان المعظم در مصلای بزرگ ری و در جوار آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این مراسم، تلاوت قرآن توسط داود لاچینانی، قرائت دعای سمات توسط احمد زین‌العابدین فرد، مدیحه سرایی توسط حمید رمضان‌پور، سخنرانی توسط حجت‌الاسلام قرنی و قرائت دعای ختم قرآن توسط مجری برنامه است.

این برنامه از ساعت 19 لغایت 20:30 توسط رادیو قرآن به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

علاقه‌‏مندان برای شرکت در این طرح قرآنی تا 15 ماه شعبان می‏‌توانند با شماره تلفن‏ 021- 55935757 (10 خط همزمان) همکاران مستقر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تماس بگیرند و علاقه‏‌مندی خود را برای قرائت حداقل یک جزء از قرآن کریم به ثبت رسانند.

همچنین از طریق ارسال عدد جزءهای مورد نظر به سامانه پیامک 30000114 می‏‌توانند در این طرح شرکت کنند و یا با مراجعه به سایت www.radioquran.ir  نام خود را در طرح هزاران ختم قرآن مجید به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان(عج) ثبت کنند.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین