عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۷۱۱
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
به مناسبت نيمه شعبان
سرپرست تيم پزشكي اعزامي هلال احمر به كربلا با اشاره به اينكه پيش بيني مي‌شود ۱۵ تا ۲۰ هزار زائر همزمان با مراسم نيمه شعبان از خدمات پزشكي – درماني هلال احمر بهره مند شوند، تاكيد كرد: زائران عراق به پزشكان اين تيم درماني اطمينان و اعتماد كامل دارند و براي درمان بيماري‌هاي مزمن از پزشكان ايراني مشاوره مي‌گيرند.
عقیق:به نقل از اداره كل روابط عمومي و ارتباطات مردمي جمعيت هلال احمر، دكتر محمد گنجه با اشاره به اعزام تيم پزشكي و درماني هلال احمر به كربلاي معلي براي خدمات رساني در نيمه شعبان، گفت: تيم ۳۰ نفره پزشكي – درماني هلال احمر متشكل از فوق تخصص جراحي عمومي، ارتوپد و بيهوشي، متخصص قلب، داخلي، طب اورژانس، پزشك عمومي و پرستار زن و مرد فعاليت‌هاي پزشكي و درماني خود را آغاز خواهند كرد.
وي ادامه داد: خدمات بهداشتي و درماني تيم پزشكي هلال احمر به تمامي زائران ايراني و غير ايراني ارائه خواهد شد.
سرپرست تيم پزشكي اعزامي هلال احمر به كربلا با بيان اينكه تيم‌هاي پزشكي هلال احمر در چادري واقع در خيابان جمهوري، ميدان بلوش مستقر خواهند شد، اذعان كرد: در اين چادرها خدماتي چون ويزيت، تزريقات، پانسمان، سرم و مشاوره‌هاي پزشكي ارائه خواهد شد و در صورت لزوم گچ گيري و بخيه نيز از سوي تيم پزشكي و پرستاري هلال احمر انجام مي‌شود.

زائران عراقي به تيم پزشكي هلال احمر اعتماد كامل دارند
وي درباره مدت زمان ارائه خدمات از سوي تيم پزشكي هلال احمر افزود: اين تيم درماني از روز دوشنبه ۱۱ خردادماه فعاليت خود را آغاز مي‌كند و ارائه خدمات تا يك هفته پس از اين تاريخ از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ ادامه خواهد داشت.
دكتر گنجه عنوان كرد: پيش بيني مي‌شود در ايام نيمه شعبان ۱۵ تا ۲۰ هزار زائر براي دريافت خدمات درماني و پزشكي به چادر هلال احمر مراجعه كنند.
وي با اشاره به استقبال بي نظير زائران عراقي از خدمات پزشكي هلال احمر، يادآور شد: زائران عراقي به تيم پزشكي هلال احمر جمهوري اسلامي ايران اعتماد كامل داشته و همواره مراجعات گسترده اي در زمينه دريافت داروهاي ايراني و همچنين مشاوره براي درمان بيماري‌هاي مزمن خود به چادر هلال احمر ايران دارند.
سرپرست تيم پزشكي اعزامي هلال احمر به كربلا بيان كرد: زائران عراقي در مراجعات خود به چادر هلال احمر داروهاي ساخت و توليد ايران را طلب مي‌كنند و در بسياري از موارد نمونه داروي مصرفي خود را كه توليد كشورمان است براي نمونه به همراه خود مي‌آورند.
وي با اعلام اينكه در چادر هلال احمر داروهاي مورد نياز بيماران اورژانسي در اختيارشان قرار مي‌گيرد، تاكيد كرد: در صورت نياز بيمار به داروهاي تخصصي نسخه تهيه دارو از سوي پزشكان نگارش شده و در اختيار بيمار قرار مي‌گيرد.
به گفته دكتر گنجه خدمات ارائه شده به بيماران در كربلاي معلي به مناسبت نيمه شعبان كاملا رايگان است و هزينه اي از مراجعان بابت ارائه خدمات و تحويل دارو دريافت نخواهد شد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین