عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۵۶۸
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
در سالگرد میلاد جوان امام حسین(ع)خانواده قرآنی تهرانی را بشناسید؛
حفظ قرآن مقدمه فهم و عمل به ان بوده و این امر سبب بیشتر شدن برکت و نور در زندگی هایمان می شود .
عقیق:علی اسلامی پدر 5 حافظ قرآن کشور در گفتگویی گفت: خدارا شاکرم  که فرزندانم در مسیر قران قرار گرفته و هرکدامشان خادم این کتاب نورانی شده و تلاش های من در جهت علاقه مند کردن بچه هایم به قران مثبت ثمر شده است.

وی بیان کرد : من از همان کودکی فرزندانم را به همراه خودم به جلسات قرانی برده تا اینها با قران کریم خو گرفته که احمد الله همین هم شد و الان با عنایت پروردگار و محبت اهل بیت هرکدام شان یک حافظ و استاد قرانی به حساب می ایند.

خاطره ای از پدر خانواده
اسلامی  با ذکر خاطره ای افزود : من در شب عید پدرم را از دست دادم و در ایام عید در آن سالها به فرزندانی که یتیم بوده عیدی نمی دادند که همین امر من خلا نداشتن پدر را از کودکی حس کرده ام ،لذا سعی کردم برای بچه ها با اینکه کارمندی بیش نبودم بهترین امکانات را تهیه کنم  که حتی من دو پسرم را از پایین شهر به دبیرستان البرز و دخترانم را به دبیرستان شهید مطهری می بردم تا از منظر اموزشی هیچ کم و کسری نداشته باشند.

در ادامه مادر این 5 حافظ ادامه داد : فرزندانم هم قرانی بوده و هم بازیگوشی خاص زمانشان را انجام می دادن به طوری که دو پسرم بر سر مباحث قرانی و حتی مسائل حفظ قران دعوا کردهاند اما چون قران در خانواده ام حکمفرما بود ارامش زیادی در بین اعضای خانواده دیده می شد.

وی بیان کرد : تاثیر قران در زندگی فرزندانم به قدری زیاد است که زمانی که من شیر اشپزخانه را باز می گذاشتم، فرزندانم ایه  ای از قران را که خداوند اسراف کاران را دوست ندارد تلاوت می کردند.

در ادامه محمد علی اسلامی حافظ کل قران کریم گفت : من حفظ قران را از سال 85 شروع کرده و در عرض یک سال کل انرا حفظ شدم و به برکت همین قران من در مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم و قران حدیث در دانشگاه علامه طباطبایی مشغول به تحصیل هستم.

فاطمه اسلامی حافظ کل قران ابراز داشت : روز میلاد حضرت علی اکبر ، روز جوان نامیده شده و در ایات قران دوست مناسب تعیین کننده مسیر افراد بوده که انتخاب درست بسیار مهم بوده و در ایه 28 ال عمران خداوند فرموده که افراد با ایمان سراغ افراد کافر نرفته و انها را به عنوان دوست انتخاب ننمایند زیرا که اگر این کار را انجام دهند انگار رابطه خود را با خدای خویش قطع کرده اند.
وی بیان کرد : وقتی که ما به تلاوت و حفظ قران می کنیم این کار سبب ارامش و زیاد شدن برکت دنیوی و اخروی ما شده و به برکت همین کتاب نورانی من در دانشگاه قبول شده و همسر با ایمانی نصیبم شده است.

خانم اسلامی ادادمه داد : به کسی جوان گفته می شود که  اصول جوانمردی  را رغعایت کند که در قران این مسئله 10 بار  در سوره های انبیائ، یوسف و بوده است.

محمد هادی اسلامی جوان حافظ قرانی کشور افزود : من در سال 85 همراه با برادرم قران را در عرض یک سال حفظ کرده و لذتی که در قران و جلسات ان می بینم در هیچ محفل دیگری نمی بینم و من در زمان تلاوت قران ارامش خاصی دارم.

 وی ابراز داشت : بنا بر فرمایش حضرت علی ع ناتوانی افت ،شکیبایی شجاعت ،پارسایی ثروت و پرهیزگاری صفت است و همه اینها در حفظ قران که نوعی عبادت به حساب می اید گنجانده شده و سببب نزدیکی خلق به خالق خویش است.

محمد هادی اسلامی عنوان کرد : رسول الله ص می فرمایند که بر شماست که حواستان به جوانان باشد زیرا که این قشر امادگی شان برای یادگیری سریعتر از سنین دیگر بوده است.

زهرا اسلامی حافظ کل قران افزود : در ایه 21 سوره روم ، در مورد ازدواج سفارش ویژه ای شده و خداوند متعال فرموده که ازدواج ها را سخت نگیرید زیرا که هرچه این امر خیر اسان تر باشد ارامشش بیشتر خواهد بود.

سارا اسلامی دیگر حافظ این خانواده عنوان داشت : در سوره لقمان ایه 17 در نصیحت های لقمان به فرزندش اورده که نماز را که از امور واجب و ستون دین به حساب می اید اول وقت به جا اورید و امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکرده و از انچه که به ما می رسد صبر پیشه کنید که این کار راه گشای همه امور ما افراد است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین