عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۵۵۹
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
كاردار سفارت ژاپن در عراق با حضور در حرم مطهر علوي گفت: من برداشت خوب خود از اين مكان را به هموطنان خود منتقل خواهم كرد تا آنها نيز به نجف بيايند و اين فضا را از نزديك مشاهده كنند.
عقیق:به نقل از سايت حرم امام علي(ع)، كانسوكي ناگاووكا كاردار سفارت ژاپن در عراق به زيارت بارگاه مطهر علوي شرفياب شد و از پروژه‌هاي آستان بازديد كرد.
ناگاووكا، اظهار داشت: هميشه آرزو داشتم به شهر نجف سفر كنم. امروز آرزويم برآورده شد و توانستم اين مكان مقدس را زيارت كنم و شاهد زيبايهاي شگفت انگيز اين مكان باشم. روند تقديم خدمات به زئران و ارائه تسهيلات به آنان برايم بسيار قابل توجه بود.
كاردار سفارت ژاپن در بغداد افزود: اين مكان مقدس نماد ميراث غني اسلامي بوده و تصوير واضحي از معنويت قبر امام علي عليه السلام را در بر دارد. اين امر از چگونگي حضور زائران و شيوه اداى زيارتشان در فضايى امن و آرام برايم آشكار بود. من برداشت خوب خود از اين مكان را به هموطنان خود منتقل خواهم كرد تا آنها نيز به نجف بيايند و اين فضا را از نزديك مشاهده كنند.
اين ديپلومات ژاپني در رابطه با زمينه‌هاي ايجاد همكاري‌هاي مشترك با آستان علوي عنوان كرد: ميتوانيم در زمينه استفاده از شيوه‌هاي نوين حفاظت از آثار تاريخي و نسخ خطي كه در مؤسسات علمى و تحقيقاتى ژاپن تدريس مي‌شوند با آستان علوي همكاري كنيم.



منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین