عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۵۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴
محمدیان به ایکنا خبر داد:
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به حرم ام احمد(س)، مادر حضرت شاهچراغ(ع) و همسر امام موسی کاظم(ع) در شیراز افزود: به یاری خدا در سال جاری این حرم مطهر را توسعه خواهیم داد.

عقیق:رضا محمدیان، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز در گفت‌وگویی به تشریح فعالیت‌های عمرانی شهرداری شیراز درباره اماکن مذهبی و بقاع متبرکه این شهر پرداخت و گفت: عملیات مرمت مدرسه خان، بزرگترین مدرسه علمیه تاریخی کشور و همچنین، مسجد جامع عتیق، کهن‌ترین مسجد تاریخی شیراز را در سال جاری پیگیری می‌کنیم که به یاری خدا این عملیات در خرداد ماه جاری آغاز می‌شود.
وی با اشاره به حرم ام احمد(س)، مادر حضرت شاهچراغ(ع) و همسر امام موسی کاظم(ع) در شیراز افزود: به یاری خدا در سال جاری این حرم مطهر را توسعه خواهیم داد که تملک زمین‌های اطراف آن آغاز شده و عملیات توسعه آن طبق طرح،‌ اجرایی خواهد شد.
محمدیان اظهار کرد: تملک فضای پیرامونی حرم امامزاده صالح(ع) در منطقه 9 شهرداری شیراز به اتمام رسیده است و در سال جاری دیوارسازی و زیباسازی آن انجام خواهد شد.

زیباسازی اطراف حرم علی‌بن حمزه(ع) و سیدتاج‌الدین غریب(ع)
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه همچنین اطراف حرم سیدتاج الدین غریب(ع) و علی‌بن حمزه(ع)، عملیات زیباسازی از سوی شهرداری در سال جاری انجام خواهد شد، گفت: دیوارسازی و نماسازی بقعه امامزاده محمد(ع) در بلوار ابوذر غفاری نیز در سال جاری انجام خواهد شد.
وی به طرح توسعه 57 هکتاری حرم‌های شاهچراغ(ع) و سیدعلاءالدین حسین(ع) اشاره کرد و گفت: در اطراف بین‌الحرمین بازگشایی خیابان روزبهان در ضلع شرقی حرم حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) را در سال جاری انجام خواهیم داد.
محمدیان ادامه داد: بخش زیادی از این طرح در سال جاری انجام می‌شود که طی آن از خیابان لطفعلی خان به‌سمت خیابان حسینی راهی گشوده و وسیع‌تر خواهد شد.


منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین