عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۵۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶
نخستين همايش ملي نظام خانواده از منظر اهل‌بيت(ع) به همت دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد؛ تراز مطلوب خانواده، تشكيل، حفظ و تحكيم خانواده، مديريت و اقتصاد در خانواده، از منظر اهل بيت(ع) از جمله محورهاي اين همايش است.
عقیق:نخستين همايش ملي نظام خانواده از منظر اهل بيت (ع)، ۱۹ مرداد ماه ۹۴ در دانشگاه اصفهان برگزار مي­شود.
از محورهاي اين همايش مي‌توان به تراز مطلوب خانواده از منظر اهل بيت (ع)، تشكيل، حفظ و تحكيم خانواده از منظر اهل بيت (ع)، مديريت و اقتصاد در خانواده از منظر اهل بيت (ع)، تعليم و تربيت در خانواده از منظر اهل بيت (ع)، سلامت در خانواده از منظر اهل بيت (ع)، جمعيت شناسي و خانواده از منظر اهل بيت (ع)، حمايت از خانواده در نظام اسلامي با تأكيد بر آموزه‌ها و سيره اهل بيت (ع) اشاره كرد.
تمامي مقالات ارسالي در عناوين فوق الذكر بايد با محوريت آموزه­ها و سيره اهل بيت (ع) تدوين و نگارش شده باشند؛ اولويت دبيرخانه همايش در پذيرش مقالات، مقالاتي است كه جنبه كاربردي آن­ها قوي­تر است.
اين همايش به همت دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد؛ شايان ذكر است كه مهلت ارسال چكيده مقالات ۱۵ خردادماه و آخرين مهلت ارسال متن كامل مقالات ۱۵ تيرماه است.
علاقه­مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي­توانند به سايت اين همايش به نشاني اينترنتي www. ahlalbayt. net مراجعه كنند و يا با دبيرخانه اين همايش به شماره تلفن (داخلي ۳۰۳-۳۱۱) ۳۷۹۳۲۱۹۸ - ۰۳۱ تماس بگيرند.
دبيرخانه اين همايش واقع در اصفهان، خيابان دانشگاه، دانشگاه اصفهان، دانشكده اهل بيت (ع) است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین