عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۳۷۷
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
نخستين همايش ستاد بازسازي عتبات عاليات در سال ۱۳۹۴ با حضور مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در استان، مدير حج و زيارت استان، معاون ستاد بازسازي عتبات عاليات استان و تمامي دفاتر خدمات زيارتي و مديران راهنماي عتبات عاليات در سالن همايش‌هاي دفتر حج و زيارت استان يزد برگزار شد.
عقیق: نخستين همايش ستاد بازسازي عتبات عاليات در سال ۱۳۹۴ با حضور مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در استان، مدير حج و زيارت استان، معاون ستاد بازسازي عتبات عاليات استان و تمامي دفاتر خدمات زيارتي و مديران راهنماي عتبات عاليات در سالن همايش‌هاي دفتر حج و زيارت استان يزد برگزار شد.
در اين همايش معنوي ابتدا شريفي مدير حج و زيارت استان در خصوص سفر عتبات عاليات و ارسال هدايا و نذورات برخي از زايران كه با همكاري مديران راهنما جهت حرم‌هاي مطهر ارسال شد است توضيحاتي ارائه كرد و از مديران كاروانها در خواست كرد تا با ستاد بازسازي عتبات عاليات استان در اين زمينه تعامل و همكاري خوبي داشته باشند.
همچنين مقرر شد مديران دفاتر و راهنماي عتبات عاليات در جلسات آموزشي زائرين نسبت به جمع آوري كمك‌هاي مردمي جهت ساخت صحن مطهر حضرت زهرا (س) در نجف اشرف با ستاد بازسازي استان يزد همكاري كنند.
در پايان اين همايش حجت الاسلام مير رحيمي نماينده بعثه مقام معظم رهبري و حجت الاسلام مير خليلي معاون ستاد بازسازي استان در خصوص فضائل كمك رساني به ساخت و ساز حرم‌هاي مطهر در عتبات مقدسه توضيحاتي را بيان و همگان را در اين امر خداپسندانه سفارش كردند.


منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین