عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۳۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) در مرکز استان و شهرستانها در روزهای مختلف هفته جوان جداگانه برگزار می‌شود.
عقیق:حمید حسنی ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: سال گذشته این جشنواره استانی برگزار شد که امسال این برنامه جداگانه در شهرستان‌ها و مرکز استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: جوانان ایثارگر، جوان و قرآن، جوان و ادبیات، فیلم و جوان، جوان و موسیقی، جوان و هنرهای نمایشی، خبرنگار و عکاس خبری جوان، جوان و هنرهای تجسمی، طلبه جوان، جوان و کارآفرینی و جوان از مهم‌ترین محورهای جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) است.

حسنی تأکید کرد: زمان برگزاری جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) در شهرستان‌ها مشخص‌شده ولی در مرکز استان هنوز مشخص نیست.

وی افزود: در هفته جوان بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی برگزار می‌شود و تمام‌ روزهای هفته جوان هر یک بانام خاصی نام‌گذاری شده و هر یک از شهرستان‌ها نیز در در روز خاصی از جوانان برتر تجلیل خواهند کرد.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: همچنین معاونت فرهنگی ورزش و جوانان در جشن پیوند آسمانی از رسانه‌هایی که در بحث ازدواج گزارش‌های لازم را منعکس کنند تجلیل خواهد کرد.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین