عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۳۵۱
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
مجموعه ۲۳ جلدی «از نگاه نبوی» با حضور رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها رونمایی می‌شود.
عقیق: به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، علی اصغر سهرابی، دبیر نخستین هم اندیشی کار‌شناسان و مولفان عرصه جوان با موضوع «جوان امروز؛ مخاطب‌شناسی و نیازسنجی» صبح امروز با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه‌های ویژه نشست هم اندیشی جوان امروز؛ مخاطب‌شناسی و نیازسنجی، رونمایی از مجموعه ۲۳ جلدی از نگاه نبوی خواهد بود که به همت کانون اندیشه و مرکز پژوهش‌های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به زیور چاپ آراسته شده است. همچنین رونمایی از دیگر آثار جدید الانتشار این مرکز از برنامه‌های دیگر این هم اندیشی خواهد بود.
سهرابی افزود: مجموعه از نگاه نبوی، در قالب ۲۳ دفتر، می‌کوشد موضوعات متنوعی را در عرصه‌های اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی از منظر نبی خاتم (ص) مورد بررسی قرار دهد و دریچه‌ای نو، حیات بخش و جهت دهنده را بر روی دیدگان جوانان با طراوت میهن اسلامی می‌گشاید.
سهرابی گفت: همچنین در این نشست هم اندیشی، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رییس پژوهشگاه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دکتر ابراهیم فیاض استاد علوم اجتماعی دانشگاه، سخنرانی خواهند داشت.
شست هم اندیشی جوان امروز؛ مخاطب‌شناسی و نیازسنجی، بعد از ظهر پنج شنبه ۷ خردادماه ۹۴ از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس: قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.
حضور علاقه‌مندان در این نشست بلامانع است.


منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین