عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۳۲۴
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
از سوی موسسه موعود؛
موسسه فرهنگی و هنری موعود عصر در بیستمین سال از فعالیت گسترده خود در حوزه فرهنگ مهدوی "نشریه ویژه نیمه شعبان "را در آستانه ولادت با سعادت امام عصر(عج) منتشر کرد.
عقیق: "موسسه فرهنگی و هنری موعود عصر" در بیستمین سال از فعالیت گسترده خود در حوزه فرهنگ مهدوی "نشریه ویژه نیمه شعبان "را در آستانه ولادت با سعادت امام عصر(عج) منتشر کرد .انتشار بیش از یکصد و هشتاد عنوان کتاب، انتشار 85 بسته لوح فشرده، انتشار ۲۰ سال متوالی نشریه ماهنامه موعود، انتشار دایره المعارف ۸ جلدی موعود آخرالزمان، تاسیس کتابخانه تخصصی مطالعات فرهنگی مهدوی و برگزاری بیش از یکهزار نشست علمی و فرهنگی در حوزه معارف مهدوی تنها بخشی از آثار این موسسه فرهنگی است .

مقدمات راه اندازی این مجموعه فرهنگی، پیراسته از هرگونه وابستگی و مستقل از همه جریانات سیاسی درسال 1374 فراهم آمد و نخستین شماره های ماهنامه موعود را در سال 1375منتشر ساخت.

موعود با فاصله اندکی ماهنامه "موعود نوجوان"را منتشر ساخت و در سال دوم پس از تاسیس، انتشار کتاب در دو حوزه مطالعات فرهنگی و مطالعات مهدوی را آغاز کرد.

راه اندازی ۴ سایت پرتوان به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی و نوجوانان در حوزه فزهنگ مهدوی بخش دیگری از فعالیت های موعود است.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین