عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۳۲۳
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
درآستانه نیمه شعبان منتشر شد؛
معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به انتشار "حدیث انتظار" ویژه مبلغان مهدوی در آستانه نیمه شعبان، گفت: این کتاب با هدف یکنواخت سازی در ترویج فرهنگ انتظار ازسوی پژوهشگران مرکز منتشر شد.

عقیق:حجت الاسلام محمدرضا نصوری در گفت و گویی با اشاره به انتشار کتاب "حدیث انتظار" ویژه مبلغان مهدوی در آستانه نیمه شعبان، گفت: این کتاب با هدف یکنواخت سازی در ترویج فرهنگ انتظار ازسوی گروهی از پژوهشگران مرکز منتشر شد.

وی با اشاره به محتوای این کتاب، خاطرنشان کرد: در این کتاب 10 سوژه‌ سخنرانی در عرصه فرهنگ انتظار، نمونه دعاهای پایانی و سخنرانی مهدوی، عشق به امام زمان(عج) در دعای عهد، نقش مردم در تغییر دوران غیبت به ظهور، اندیشه جهانی، امام مهدی(عج) از منظر قرآن، امام مهدی(عج) در آیینه بیانات معصومین، احیای نیمه شعبان، رویکرد پایگاه‌های اطلاع‌رسانی غرب درباره موعود شیعه، احکام منتظران و ویژه ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، ویژه مبلغان عنوان شده است.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت با بیان اینکه این کتاب با 50 درصد تخفیف به فروش می رسد، اظهارداشت: "حدیث انتظار" در ۳ هزار نسخه و با بهای 100 هزار ریال ازسوی انتشارات مرکز تخصصی مهدویت ویژه مبلغان، روحانیون و کارشناسان مهدوی راهی بازار نشر شد.

شایان ذکر است، در مقدمه این کتاب آمده است: هدف از تهیه چنین جستاری تبیین شیوه‌های تبلیغی صحیح در بیان و بلاغ، آموزه مهدویت و سرمشق‌گیری از نمونه‌ها، الگویی ممتاز در عرصه تبلیغ مهدوی در ابعاد مختلف تبلیغ گفتاری و رفتاری، چگونگی برخورد مبلغان با مخاطبان گوناگون چه به لحاظ فکری و عقیدتی، چه به لحاظ سنی و توانمندی‌های تجربی و چه از نظر صنفی یا طیف اجتماعی است.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین