عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۳۱۳
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹
مدیر مراکز تخصصی حوزه:
مدیر مراکز تخصصی حوزه های علمیه با بیان این که موضوع مهدویت به فرهنگ جامعه تبدیل شود گفت:لازم است جشن‌های بزرگ مهدویت را هر سال نسبت به سال دیگر باشکوه‌تر برگزار نماییم تا از این طریق همه به همت در این روز بزرگ آگاهی یابند.
عقیق:حجت الاسلام  والمسلمین مجتبی کلباسی در همایش تجلیل از خادمان جشن‌های نیمه شعبان، که در مرکز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد اظهارداشت: انتظار از مقدس ترین و زیباترین موضوعات در اسلام است؛ باید این شعائر را گرامیداشت و برای برپایی موضوع مهدویت تلاش نمود.

مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه افزود: کسانی که در نیمه شعبان به فعالیت مشغول شده و چراغانی انجام می دهند و مقدمات مراسم نیمه شعبان را برگزار می‌کنند تنها این مهم خاصیت درونی است که از درون آدمی برمی خیزد و می‌خواهد به عمل تبدیل شود. اگر چه این نوع کارها مقدمه برای پیاده نمودن و نهادینه سازی آموزه‌های دینی در اجتماع است.

حجت الاسلام والمسلمین کلباسی اظهار داشت: منتظرین واقعی کسانی هستند که در عرصه مهدویت برای ترویج این موضوع مهم در جامعه گام بر می دارند و نمی‌گذارند این فرصت بسیار مهم از دست آنها برود.

وی افزود: جشن های مردمی که در جای جای این کشور برگزار می‌گردد؛ حرکتی خود جوش و مردمی است که لازم است از این نوع حرکات در جامعه تقدیر شده و کاری نماییم تا موضوع مهدویت به فرهنگ جامعه تبدیل شود.

مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه خاطر نشان ساخت: لازم است جشن‌های بزرگ مهدویت را هر سال نسبت به سال دیگر باشکوه‌تر برگزار نماییم تا از این طریق همه به همت در این روز بزرگ آگاهی یابند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین