پایگاه اطلاع رسانی هیات‌ها و محافل مذهبی
۰۹:۰۰

۱۳۹۱/۱۱/۳۰

کانون "خبرنگاران مهدوی" راه‌اندازی می‌شود

کد خبر : ۵۴۲۶

عقیق:  حجت‌الاسلام مرتضی عباسیان مسئول بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان تهران ، با اعلام خبر راه‌اندازی کانون خبرنگاران مهدوی این مرکز، اظهار داشت: ثبت‌نام از متقاضیان هم‌زمان با سالروز ولادت پدر گرامی حضرت مهدی(عج) مصادف با اول اسفند ماه جاری آغاز و تا روز ولادت حضرت زینب(س) عقیله بنی‌هاشم در 27 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تنها کسانی می‌توانند در این کانون ثبت‌نام کنند که ساکن استان تهران باشند، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در کانون خبرنگاران مهدوی می‌توانند با مراجعه به سایت بنیاد فرهنگی مهدی موعود(ع) به نشانی www.mahdi59.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

عباسیان خاطرنشان کرد: کاربران بعد از ثبت‌نام اولیه به بخش پاسخ به سؤالات راهنمایی می‌شوند که بعد از پاسخ به پرسشنامه، کد رهگیری را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان تهران در وهله اول نسبت به پذیرش خبرنگاران افتخاری اقدام خواهد کرد، ادامه داد: بعد از دریافت اطلاعات، مرحله دوم ثبت نام با مصاحبه حضوری انجام می‌شود که از 15 فروردین سال آینده به پذیرفته‌ شدگان مرحله اول با ارسال پیامک و تماس تلفنی زمان مصاحبه حضوری اعلام می‌شود.


منبع: فارس

211007


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha
  • پربازدیدها
  • تازه ها