عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۰۰۵
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
مداحی حاج حسین سازور، حاج احمد نیکبختیان و کربلایی علی اصغر ژولیده در موج الحسین
اصلی ترین مسئله ای که مشکل ساز می شود قساوت قلب است. داعش دلش از سنگ است...

گزارش تصویری


عقیق: مراسم جشن میلاد سرداران کربلا در موج الحسین با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین الهی و مداحی حاج حسین سازور، حاج احمد نیکبختیان و کربلایی علی اصغر ژولیده برگزار شد.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام الهی را بخوانید؛

_ هیچ عملی پیش پروردگار موجه نیست و فایده ندارد الا به ضمیمه این که انسان فهم و درک و معرفت کند که از این عمل و رفتار و اخلاق و صفت، خدا از او چه می خواهد. برای همین است که خدا یک منبع معرفت به نام عقل داد که میزان و اندازه ثواب و عقاب را عقل قرار داد. خداوند خواب عاقل را می خرد ولی نماز جاهل را نمی خرد. خدا از انسان عمل زیاد نمی خواهد بلکه می خواهد که خود را بالا بکشیم.

_ از طریق درک و معرفت باید راه خدا را شناخت. رضایت خداوند مهم است. اگر خدا از انسان راضی شد کم انسان را هم قبول می کند. چهارده معصوم را خداوند برای چهارده کلاس معرفت قرار داد. خدای متعال برای این که آن عمق و جان معرفت از وجود ما بیرون بیاید و ما با معرفت شویم امام حسین را خلق کرد.

_ چیزی در اباعبدالله است که پیامبر هم نمی خواهد بی نصیب باشد. 9 امام از نسل سیدالشهدا است.

_قلب انسان با روایت و قرآن جلا پیدا می کند.

_ حضرت اباعبدالله می فرماید که من به رسول خدا وارد شدم و پیامبر فرمود که آفرین به تو ای اباعبدالله و ای زینت دهنده آسمان و زمین. از رسول خدا می پرسند که چطور می شود که غیر از شما زینت آسمان و زمین می شود. حضرت فرمود که خدایی که من را پیغمبر قرار داد مقام حسین در آسمان بسیار بزرگتر از آن چیزی است که در دنیا می شناسید.

_ سمت راست عرش خدا نوشته شده که هر کس هدایت می شود به وسیله امام حسین هدایت می شود و هر کس نجات پیدا می کند به برکت امام حسین است. امام حسین سفینه نجات است. هر کس امام حسین را قبول دارد عزیز و با معرفت و صاحب علم است.

_بعضی از القاب امام حسین عبارتند از مصباح، نحو رسول الله، دم رسول الله، نفس رسول الله، سیدالشباب اهل الجنه، طور سینا، کلمة الله، طهر، روح رسول الله، ثمرة فؤاد رسول الله، مبارک، زینت ارکان جنه،مخ علی بن ابی طالب(جان علی)، اشبه الناس بالفاطمه، رکن من ارکان عرش،کبد محمد.

_ حداقل روزی یک بار بر امام حسین سلام بفرستیم که شقی نشویم.

_ اگر امام حسین را از این دین بگیرید چیزی از دین باقی نمی ماند و فقط یک پوسته می ماند. خدا یک جریانی در مسئله امام حسین قرار داده است.

_ همه به برکت امام حسین هدایت می شوند. اگر این هیئت ها نبود همه در ها بسته می شد. مسجد جایگاه هدایت نیست اگر در آن مسجد اسم حسین نباشد. در قرآنی که با حسین نباشد هدایت نیست. گریه ای که در جلسات امام حسین است کارساز است.

_  اصلی ترین مسئله ای که مشکل ساز می شود قساوت قلب است. داعش دلش از سنگ است. قساوت قلب را هیچ کس نمی تواند از وجود انسان ها بگیرد و قلب به سوی سنگ شدن می رود. کسی که حسین ندارد قساوت قلب دارد. اگر کسی یک گوشه کارش هم خراب باشد نمی تواند با حسین کنار بیاید.

_ تمام ادیانی که شکست خوردند کربلا و حسین نداشتند. الان تمام برخوردها با جلسات عزاداری و سینه زنی است.طبق روایت است که اگر یک قطره از اشک حسین را خدا اجازه دهد که در جهنم بریزد تبدیل به بهشت می رود. زیارت عاشورای امام حسین اینقدر فضیلت و برکت دارد. طبق روایت است که امام زمان می فرماید از زیارت عاشورا و زیارت جامعه کبیره و نافله نماز غافل نشوید.در دستگاه امام حسین خود را شریک کنید و با امام حسین وارد معامله بشوید.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
0
سلام - آدرس موج الحسين و زمان برگزاري جلساتش ؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین