عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۸۸۹
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
رئيس سازمان حج و زيارت در جلسه شورای عالی حج توضيحاتي در خصوص سابقه تشكيل و فعاليت شوراي عالي حج ارائه كرد و به ارائه گزارشی از عملكرد سازمان در دو سال گذشته پرداخت.
عقیق:جلسه شوراي عالي حج به رياست معاون اول رئيس جمهور برگزار شد.
در اين جلسه كه حجت الاسلام قاضي عسكر نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، رييس جمعيت هلال احمر و نمايندگان برخي دستگاه‌هاي مرتبط نيز حضور داشتند، رييس سازمان حج و زيارت توضيحاتي در خصوص سابقه تشكيل و فعاليت شوراي عالي حج ارائه كرد و به ارائه گزارشي از عملكرد سازمان در دو سال گذشته پرداخت.

وي با اشاره به برنامه ريزي‌هاي سازمان حج و زيارت براي ارتقاء خدمات به زائرين خانه خدا و عتبات عاليات در دو سال اخير، از افزايش اعزام بويژه عتبات، مديريت به روز و كارآمد، مديريت زمان سفرها، تامين حداكثري اقلام مصرفي زائران از داخل كشور، توزيع عادلانه و افزايش كيفي خدمات، كاهش قيمت‌هاي سفر حج، عمره و عتبات و نيز صرفه جويي در بخش هزينه‌ها خبر داد.

رئيس سازمان حج و زيارت همچنين چالش‌ها و مشكلات موجود در اين زمينه را مطرح كرد و پيشنهاداتي براي برون رفت از مشكلات و بهبود كيفي سفرهاي زائرين ايراني ارائه كرد كه پس از بحث و بررسي مورد موافقت شورا قرار گرفت.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین