عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۸۳۳
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
پس از انتشار کتاب پرتیراژ«زندگی به سبک روح الله»
کتاب «همدلی با رایحه روح الله» درآستانه سالگرد ارتحال حضرت امام روح الله و در سال همدلی از سوی موسسه انتشاراتی بیان اندیشه منتشر شد.
عقیق:جواد سبزیان، مسئول روابط عمومی موسسه انتشاراتی بیان اندیشه گفت: این اثر به قلم حجت الاسلام علی اکبرسبزیان مولف کتاب پرتیراژ زندگی به سبک روح الله  تألیف گردیده که در آن به  جلوه هایی از همدلی ،انس و محبت حضرت امام نسبت به مردم،دوستان و آشنایان و خانواده پرداخته شده است.

سبزیان افزود: مولف  کتاب را در 4 بخش تدوین نموده که  چهار بخش آن شامل همدلی درکلام روح الله، همدلی نسبت به مردم، همدلی نسبت به دوستان و آ شنایان و همدلی نسبت به خانواده  می باشد.

وی افزود: این مجموعه شامل اندیشه نظری و سیره عملی امام روح الله در مقوله همدلی و محبت و انس نسبت به مردم و خانواده است و خواننده را با روح لطیف  و نگاه ظریف  امام بیشتر آشنا می سازد.

سبزیان افزود: مولف در قسمتی از مقدمه اینگونه آورده است: در کنار همه ویژگی های امام روح الله ،آن مؤلفه ای که او را متمایزتر و محبوب تر می کند ، همدلی، هم زبانی ، محبت و انس زایدالوصف آن اسطوره الهی نسبت به مردم ، دوستان و آشنایان  و خانواده اش  می باشد.عواطف سرشار انسانی اش نسبت به مردم،دوستان و خانواده از یک سو و قاطعیت در برخورد با دشمنان اسلام و انسانیت از سوی دیگر با منطق اسلامی جاذبه در حد اعلی و دافعه در حد ضرورت، چهره ای محبوب و دوست داشتنی از این مرد الهی در خاطره ها باقی گذاشته است.

کتاب «همدلی با رایحه روح الله»  در اردیبهشت ماه 94 و به شمارگان ده هزار نسخه و در 140صفحه  و به قیمت 4000تومان عرضه شده و علاقه مندان می توانند برای تهیه این کتاب به تمام فروشگاه های معتبر کتاب در سراسر کشور مراجعه و یا با شماره تلفن 09399910107تماس بگیرند.

همچنین خرید اینترنتی این کتاب از طریق سایت www.mketab.ir   نیز امکان پذیر است.


منبع:رسا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین