عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۷۴۰
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶
مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از اعزام تیم فعال رادیویی به کربلا برای اجرای برنامه زنده رادیویی به مناسبت جشن‌های سوم تا پنج شعبان خبر داد.

عقیق:حجت الاسلام عظیمی مدیر گروه قرآن و اهل بیت علیهم السلام در رادیو معارف با اشاره به درپیش بودن ماه شعبان و اعیاد میلاد در این ماه معظم گفت: میلاد امام حسین (ع) از اعیاد ویژه ماه شعبان است که حال و هوای دل ها و شهرها را نورانی می کند و بسیاری از دوستداران حضرت ، در این ایام مشتاق حضور در کنار مرقد مطهر امام حسین و حضرت عباس علیهم السلام در کربلا هستند.

رادیو معارف در پاسخ به این اشتیاق مخاطبان و انعکاس حس و حال حضور معنوی کربلا با اعزام تیم برنامه ساز خود، برنامه‌های زنده ویژه این ایام را در بین الحرمین عتبات کربلا برگزار می‌کند .

خدابخش عظیمی در ادامه گفت: لازم است از همکاری صمیمانه مسئولان سازمان حج و زیارت و عتبات در فراهم سازی این امکان و نهایت همراهی با رادیو معارف قدردانی کنم.

ویژه برنامه شب های ولادت با عنوان «نورباران» از ساعت 21 تا 22:30 و در روزهای ولادت ویژه برنامه «تبسم آسمان» از ساعت 8:40 تا 11 به صورت زنده از کربلای معلی از این رسانه دینی پخش خواهد شد.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین