عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۷۱۵
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
قاری بین المللی عنوان کرد؛
قاری شرکت کننده از آمریکا گفت: قرآن به عنوان یک معجزه الهی حامی صلح و دوستی و دارای تمدن غنی بوده و این کتاب ارزشمند در آمریکا به نوجوانان و کودکان در جهت ترویج فرهنگ قرآنی تدریس می شود.
عقیق:حمید طلوعی قاری شرکت کننده در مسابقات بین المللی قرآن کریم از آمریکا گفت: سطح مسابقات خیلی خوب بوده و این سری از نظم خاصی برخوردار است به طوری که خیلی از قاریان خارجی تمایل زیادی برای شرکت در این مسابقات را داشتند که به دلیل تهدید از سوی دشمنان نتوانستند در این دوره شرکت کنند.

وی افزود: در امریکا مسابقات قرآنی زیاد تشکیل نمی‌شود ولی کلاس‌های روخوانی قرآن و همچنین ترویج آن در این کشور توسط مسلمانان انجام می شود، در آمریکا مردم مسلمان به کلام الله مجید خیلی عشق می‌ورزند.

این قاری قرآن با بیان اینکه برای خودم توجه به قرآن بسیار مهم بوده افزود: به طوری که من در کنار کارم قرآن را به کودکان و نوجوانان در مسجد شیعیان نیوجرسی درس داده زیرا معتقدم که قرآن سبب نزدیک دلها بوده و تدریس من نوعی تبلیغ و ترویج قرآن مبین می‌باشد.

حمید طلوعی اضافه کرد: هدف اصلی مسابقات بین المللی قرآن کریم حفظ وحدت بین مسلمانان بوده که متأسفانه دشمنان اسلام و قرآن دست به کشتار زده و همه را می‌خواهند تقصیر قرآن انداخته ولی قرآن همیشه در مورد صلح و تمدن و دوستی صحبت کرده و من امیدوارم که بر دشمنان پیروز شویم.

منبع:باشگاه خبرنگاران


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین