عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۷۰۷
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
معاونت اجرایی و پشتیبانی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گفت: در آستانه نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج) هشتمین گردهمایی فعالان مهدوی در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
عقیق:مسعود دریس معاونت اجرایی و پشتیبانی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)  با اعلام این خبر گفت: این مراسم ساعت 9 صبح روز جمعه 8 خرداد ماه جاری در  مجتمع مهدی‎ یاوران قم برگزار می‌شود، این گردهمایی با حضور اعضای هیأت امنا و هیأت مدیره بنیاد، فعالان مهدویت کشور و برگزیدگان اولین دوره آزمون سراسری معارف مهدویت برپا می‌شود.
وی افزود: همچنین در حاشیه برگزاری این گردهمایی، کارگاه آموزشی و توجیهی ویژه مدیران محترم شعب بنیاد در سراسر کشور، در عصر روز پنج‌شنبه 7 خرداد ماه  از ساعت 16 تا 19 در محل برگزاری گردهمایی برگزار می‌شود.
دریس اظهار داشت: همچنین در این گردهمایی طی مراسمی ویژه‌ از 114 نفر برتر اولین آزمون سراسری معارف مهدویت تقدیر به عمل می‌آید، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در گردهمایی می‌توانند ضمن تکمیل اطلاعات و مشخصات در صفحه شخصی خود در پورتال، نسبت به ثبت و تکمیل کاربرگ شرکت در گردهمایی اقدام کنند.
وی ادامه داد: تکمیل فرم به منزله ثبت‌نام اولیه بوده و کاربرگ ثبت شده جهت بررسی در اختیار دبیرخانه برگزاری گردهمایی قرار می‎‌گیرد و در صورت تأیید، به آن پاسخ داده خواهد شد، بر این اساس هشتمین گردهمایی فعالان مهدویت کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی مهدی‌یاوران به نشانی قم، جمکران، بلوار انتظار برپا می‌شود.


منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین