عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۵۴۵
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
استاد بهتاش:
بهتاش گفت: منویات مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه و عالمی وارسته، چراغ راه مداحان و پیرغلامان اهل بیت (ع) است.

عقیق:استاد حاج یدالله بهتاش، ذاکر و مداح پیشکسوت اهل بیت (ع) با اشاره به دیدار اخیر جامعه مداحان با مقام معظم رهبری گفت: بنده این افتخار را داشته ام که از دوران ریاست جمهوری ایشان به دیدارشان می رفتم و تمام لحظات حضور در محضرشان برایم خاطره انگیز است.

وی ادامه داد: توصیه های معظم له به جامعه مداحان باید چراغ راه این قشر قرار گیرد تا با تأسی به آن از هرگونه کژی و انحراف به دور باشند.

این پیرغلام اهل بیت (ع) دوری از طرح مباحث اختلافی را یکی از توصیه های همیشگی مقام معظم رهبری خواند و اظهار داشت: از طرح مباحث اختلافی بیش از هر کسی، دشمنان اسلام به ویژه آمریکا، صهیونیست ها، وهابیون و ... بهره خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره تأکید دارند مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) ارزش ها و آموزه های حضرات معصومین (ع) را برای مردم بازگو کنند و در این مسیر از بیان مطالب غلوآمیز و انحرافی پرهیز نمایند.

استاد بهتاش با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری طی سالیان متمادی نکات لازم را به مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) هشدار داده اند، گفت: یکی از تاکیدات معظم له این است که مداحان و شعرای آیینی شعور و بصیرت را در همه موقعیت ها مدنظر داشته باشند و تحت تأثیر کثرت و شور مستمعین قرار نگیرند.

وی در پایان با بیان اینکه درگذشت حاج علی آهی (ره) ضایعه ای بسیار غم انگیز برای مردم انقلابی ماست، اظهار داشت: ایشان به عنوان مداحی عالم، درس های بسیاری به ویژه در سرودن شعر به همگان دادند.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین