عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۳۹
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناسب سالروز میلاد این حضرت، برنامه‌هایی را برای 26 و 27 بهمن‌ماه برگزار خواهد کرد.

عقیق: آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناسب سالروز میلاد این حضرت، برنامه‌هایی را برای 26 و 27 بهمن‌ماه برگزار خواهد کرد. علوی مدیرکل ارتباطات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناسبت سالروز ولادت محدث عالی‌مقام حضرت عبدالعظیم(ع) در تاریخ 27 بهمن مصادف با 4ربیع‌الثانی جزئیات مراسم ولادت این حضرت را اعلام کرد.

برنامه روز پنج‌شنبه از ساعت 18:30 آغاز خواهد شد که بعد از قرائت قرآن توسط رحیم خاکی، زیارت‌نامه با صدای احمدی زین‌العابدین خوانده می‌شود. گروه تواشیح محراب در ساعت 19:5 به اجرای تواشیح می‌پردازند و در ساعت 19:20 محمود تاری اشعاری را قرائت خواهد کرد. مدیحه‌سرایی حمید رمضان پور بخش دیگر این مراسم است که پس از آن سخنرانی ناصر رفیعی برقرار خواهد بود و در پایان دعای کمیل توسط عباس حیدرزاده خوانده می‌شود.

مدیر کل ارتباطات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برنامه روز جمعه را که توسط هیئت رزمندگان برگزار می شود، شامل سخنرانی و قرائت دعای ندبه دانست و گفت: این برنامه از 6صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مداحی محمد طاهری برگزار خواهد شد.


منبع: خبرگزاری تسنیم
211007


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین