عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۲۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
کتاب «داعش؛ بررسی انتقادی تاریخ و افکار» در غرفه وهابیت‌پژوهی از سوی بازدیدکنندگان بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مورد استقبال قرار گرفته است.
عقیق:مؤسسه پژوهشی ترویجی «دارالأعلام لمدرسة اهل بیت» به عنوان ناشر کتاب‌های ضد وهابیت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از 25 عنوان کتاب حضور یافته است، نام کتاب‌هایی مانند ایمان و کفر، تخریب زیارتگاه‌های اسلامی، التکفیر من منظار علماء الاسلام، فتنة التکفیر، کتابشناسی تکفیر و ... در پیشخوان این غرفه دیده می‌شود.
این مؤسسه که در بخش ناشران عمومی در راهرو 20 غرفه 33 حضور دارد، تحت اشراف آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با هدف شناخت،‌ نقد و مقابله با افکار وهابیت و ترویج عقاید تشیع از سال 88 فعالیت خود را شروع کرده است که علاوه بر تربیت طلاب در زمینه وهابیت‌پژوهی، در فضای نشر نیز  اقدام به تولید نشریه تخصصی پژوهشی در این رابطه با عنوان «سراج منیر» کرده است.
فتنة الوهابیه، رسالة الاوراق البغدادیة فی الحوادث النجدیةه، کشف النور عن اصحاب القبور، سیوف الله الاجلة بجواز التوسل بالانبیاء و الاولیاء، الاصول الربعة فی تردید الوهابیة و المنحة الوهبیة فی رد الوهابیة از جمله آثار در دست انتشار است.
از نکات جالب توجه اینکه، کتاب «داعش؛ بررسی انتقادی تاریخ و افکار» پرفروش‌ترین کتاب‌های غرفه «دارالأعلام لمدرسة اهل بیت» را به خود اختصاص داده است که توسط محمد ابراهیم‌نژاد و مهدی فرمانیان به رشته تحریر در آمده است، این کتاب در قطع پالتویی در 87 صفحه و با قیمت ۶۰ هزار ریال منتشر شده است که به موضوعاتی نظیر نقد رهبران القاعده از زرقاوی در کشتار شیعیان، زندگی‌نامه ابوبکر بغدادی، جنگ در سوریه و تأسیس داعش، شخصیت‌های داعش، منابع مالی داعش، موضع داعش در قبال فلسطین و جنگ غزه اشاره دارد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آثار این مؤسسه می‌توانند از اینجا اقدام کنند.



منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین