عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۲۶۳
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
عقیق:در جلسه ی گذشته هیأت میثاق با شهدا که یکشنبه شب هفته ی جاری برگزار گردید، از کتاب های شعر " سِفر بمباران " شامل آخرین سروده های شاعر فرهیخته و هنرمند انقلابی برادر "علی محمد مؤدب" و "از آخر مجلس" جدیدترین مجموعه سروده های شاعر بسیجی و متعهد  "میلاد عرفان پور"  با حضور حجت الاسلام سید حسین مومنی، حجت الاسلام نورالدین زندیه، دکتر میثم مطیعی و دکتر سید بشیر حسینی رونمایی شد.

در این مراسم سخنران مدعو دکتر سید بشیر حسینی در سخنانی کوتاه ضمن تجلیل از برگزاری این مراسم در بستر هیأت، برگزاری این گونه مراسمات در هیئآت مذهبی را سنتی حسنه و آغاز حرکت ارزشمند فعال نمودن توان بالقوه هیئآت در جهت اشاعه سبک زندگی ایرانی اسلامی دانست و افزود یکی از وظایف قطعی مجامع دینی اشاعه ی سبک زندگی ایرانی اسلامیست. که این مهم با نگاه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و علمای اعلام قابل دریافت می باشد. 

در قسمت دوم این برنامه علی محمد مؤدب دقایقی کوتاه به قرائت ابیاتی در رثای شهدای مظلوم بحرین و محکومیت جنایات بی رحمانه ی رژیم نا مشروع آل سعود پرداخت، سپس میلاد عرفان پور با قرائت رباعی سروده ی خوبش با نام "از آخرمجلس" - که در اثر پیش گفته از وی به چاپ رسیده است و این روزها به واسطه پخش نماهنگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله العالی که با چشم اشکبار این ابیات را قرائت میفرمایند، مشهور گردیده است- فضای این جلسه را معطر به یاد شهیدان راه حق نمود.

در پایان این مراسم، با حضور حجت الاسلام سید حسین مومنی، حجت الاسلام نورالدین زندیه، برادر میثم مطیعی و دکتر سید بشیر حسینی از این دو اثر فاخر جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی پرده برداری شد.

شایان ذکر است که این دو اثر از امروز در غرفه ی موسسه شهرستان ادب در نمایشگاه بین اللملی کتاب تهران ( بخش کتب عمومی، سالن شبستان، ردیف 18، غرفه 29) به علاقمندان عرضه میگردد.



































ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین