عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۱۷۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۸
فصلنامه «فرهنگ رضوی» همزمان با اخذ درجه علمی ـ پژوهشی و رسیدن به شماره هشتم، با یاد حضرت ثامن‌الحجج(ع) در نمایشگاه کتاب رونمایی شد.
عقیق:به نقل از وبگاه شمس توس، علی‌اصغر کاراندیش مروستی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: اسلام دین کاملی است و عمل به آن باعث سعادت دنیوی و اخروی انسان می شود که در این مسیر باید محققان دینی، پیام‌های این حوزه را استخراج، شناسایی و ارایه کنند. در این راستا از سال 1392 کمیته‌ای در بنیاد بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) تشکیل شد تا اندیشمندان از این طریق، پیام‌ها را تولید و با ابزارهای مختلف همچون کتاب، فیلم و ... به مخاطبان ارائه کنند که فصلنامه فرهنگ رضوی یکی از این ابزارهای انتقال پیام است.
وی افزود: این فصلنامه در دو سال موفق به تولید و انتشار هشت شماره شد و به دلیل مطالب ارزشمند و غنای علی توانست رتبه علمی و پژوهشی کسب کند.‌
معاون وزیر ارشاد با اشاره به ضرورت ترجمه فصلنامه فرهنگ رضوی، تاکید کرد: در شرایط فعلی که دشمنان اسلام به ترویج اسلام‌هراسی  میپردازند، ترجمه فصلنامه فرهنگ رضوی می‌تواند چهره واقعی دین مبین اسلام را به مردم نشان دهد و اقدامات آنان را خنثی کند دینی که سرچشمه رفعت و مهربانی است.
سیدجواد جعفری مدیرمسئول فصلنامه فرهنگ رضوی نیز با بیان اینکه ایران نعمت بزرگی مثل بارگاه امام رضا(ع) را دارد و اگر بخواهیم وظیفه خود در قبال آن حضرت را انجام دهیم باید به رسالت‌هایمان در این موضع توجه کنیم، گفت: اگر این پیام را به خوبی دریافت کنیم، جامعه‌ای با نشاط و برگرفته از الهام رضوی و سراسر خیر خواهیم داشت.


منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین