عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
سی‌و‌دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران؛
برای نخستین بار از نرم افزار الکترونیکی قرعه کشی متسابقین در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم رونمایی می شود.
عقیق:علیرضا ترکی مسئول کمیته فناوری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با اعلام این خبر اظهارداشت: کمیته فناوری در سه حوزه فنی نرم افزاری،شبکه و اینترنت و پشتیبانی و سخت افزار فعالیت خود را در این دوره از مسابقات قرآنی آغاز کرده است. برای نخستین بار در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از نرم افزار قرعه کشی متسابقین رونمایی و انتخاب قرعه، به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

ترکی به پخش زنده رقابت های قرآنی در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از طریق فضای مجازی اشاره کرد و افزود: سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن به صورت زنده از پرتال سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین پرتال سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن برای سومین سال متوالی پخش خواهد شد.

به گفته مسئول کمیته فناوری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن ، محل استقرار خبرنگاران نیز به وسایل پیشرفته ارتباطی از قبیل اینترنت پرسرعت تجهیز شده است تا بستر مناسبی برای ارسال خبر،گزارش،و مصاحبه به صورت آنلاین برای خبرنگاران و اصحاب رسانه فراهم شود.

مسئول کمیته فناوری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم همچنین از شناسایی بانوان فعال قرآنی در این دوره از مسابقات در پرتال قرانی خبرداد و اظهار داشت:این فرم نرم افزاری برای برگزاری همایش بانوان قرآنی در ایام برگزاری سی و دومین دوره مسابقات قرآنی  تهیه و بارگذاری شده که از ویژگی های مهم آن فراهم آوردن بستر مناسب برای شناسایی بانوان فعال قرآنی در کشور است.

ترکی اضافه کرد: در بخش نرم افزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از نرم افزار "نمایش آیات قرآن مجید به شیوه جدید هم بهره برداری خواهد شد.

وی در پایان تجهیز اتاق داوران سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به سیستم محاسبات امتیازهای متسابقین و نمایش آنلاین نتایج بر روی صفحه نمایشگر سالن اجلاس را از اقدامات ویژه کمیته فناوری در این دوره از مسابقات عنوان کرد.  


منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین