عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۱۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، سبحانی، نوری همدانی، جوادی آملی، هاشمی شاهرودی، مؤمن و مظاهری از جمله بزرگانی هستند که مباحث آنان از رسانه ملی پخش می‌شود.
عقیق:مجتبی تونه‌ای مدیر رادیو معارف از حضور پربرکت مراجع عظام تقلید در این رسانه دینی خبر داد و حضور این ذخیره‌های معنوی را سرمایه صداوسیما دانست.
مجتبی تونه‌ای گفت: رادیو معارف به علت نوع مباحث و مخاطبان خود لازم است معارف دین را از سرچشمه بگیرد. از این‌رو مراجع معزز تقلید در برنامه‌های مختلف این رادیو حضور می‌یابند و با تبیین مباحث دینی به تحکیم اعتقادات جامعه می‌پردازند.
مدیر رادیو معارف افزود: هر روز در برنامه «زمزم احکام» مراجع معظم تقلید پاسخگوی استفتائات مقلدان خود هستند و برخی از مراجع نیز نمایندگان دفترهای خود را برای پاسخگویی معرفی کرده‌اند.
وی گفت: مباحث تفسیری، فقهی و اصولی این بزرگان هر شب از رادیو معارف پخش می‌شود و بسیاری از طلاب و روحانیان و علاقه‌مندان به مباحث حوزوی از آن بهره‌مند می‌شوند.
حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، سبحانی، نوری همدانی، جوادی آملی، هاشمی شاهرودی، مؤمن و مظاهری از جمله بزرگانی هستند که مباحث آنان از این رسانه دینی پخش می‌شود.
برنامه «زمزم احکام» هر روز ساعت 12 و مباحث تخصصی مراجع تقلید و آیات عظام هر شب از ساعت 21:30 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.


منبع: تسنیم
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین