عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۰۶۳
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
آیت الله نوری همدانی:
آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: امروز روز عرضۀ اسلام به دنیا است، اسلام دارای مبانی قوی و ارزشی و منابع غنی است که اگر این مبانی ارائه نشود کسی از اسلام چیزی نمی‌داند.
عقیق:این مرجع تقلید در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین پورسید آقایی، دبیر یازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت اظهار کرد: امروز روز کارکردن در صفحات کتاب و گوشۀ حجرات نشستن و مدرسه نیست؛ با حجره نشینی و کتاب نوشتن نمی‌توان پاسخگوی نیازهای دنیا بود.

آیت‌الله نوری‌همدانی افزود: باید به دنیا نشان داد که اسلام در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصاد و سیاست نسبت به سایر فرهنگ ها و ادیان برتری دارد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: اگر امروز می‌بینیم این همه جنگ و جنایت وحشی‌گری در دنیا هست به خاطر دوری از مبانی و آموزه‌های اسلام ناب است.

وی گفت: افرادی که می‌خواهند در عرصه مهدویت فعالیت کنند باید برای تأثیرگذاری بیشتر خود را مجهز به این مباحث کنند، با مشغول شدن به کارهای دیگر نمی‌توان موضوع به این مهمی را درست معرفی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از حوزه‌نیوز، آیت‌الله نوری‌همدانی اظهار کرد: امروز با کتاب نوشتن انسان به جایی نمی‌رسد و اسلام درست معرفی نخواهد شد، باید مباحث دینی به دنیا ارائه شود تا مردم به حقانیت اسلام آگاهی یابند.

این مرجع تقلید گفت: باید برای احیای آثار و مکتب اهل بیت(ع) وارد میدان شد و با قدرت عمل کرد، این موضوع بسیار در شرایط فعلی اهمیت دارد، با حجره نشینی بجایی نخواهیم رسید.


منبع:ایسنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین