عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۰۵۱
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱
از سوی سازمان دارالقرآن صورت خواهد گرفت؛
سازمان دالقرآن در سال 94 نرم‌افزارهای قرآنی آموزش پیش دبستانی و آموزش حفظ قرائت را رونمایی خواهد کرد.
عقیق:محمد مهری بحرالمعلوم، معاون آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن کریم با اشاره به را اندازی حلقه‌های تفسیر قرآن در سراسر کشور گفت: سازمان دارالقرآن در سال‌های گذشته اقدام به برگزاری جلسات کوتاه مدت تفسیر مانند طرح‌های ماه مبارک رمضان یا تفسیر موضوعی یک سوره قرآن کرده اما هم اکنون تصمیم به راه اندازی جلسات ثابت و دائمی در همه طول سال دارد.
وی ادامه داد: به دنبال راه اندازی حلقه‌های تفسیر قرآنی هستیم که ورود در آن‌ها برای عموم افراد آزاد باشد و از افراد معتبر به لحاظ علمی و اجتماعی برای تدریس استفاده خواهیم کرد.
بحرالعلوم با بیان اینکه دارالقرآن هم اکنون در مرحله شناسایی اساتید تفسیر در کشور است، افزود: دو هفته گذشته در جلسه همایش مسئولان درالقرآن سراسر کشور برای جذب و شناسایی افراد واجد صلاحیت فراخوان داده شد و بعد از شناسایی ظرفیت ها و وضعیت موجود در خصوص چگونگی برگزاری جلسات تفسیر قرآن تصمیم گرفته خواهد شد.
معاون آموزش و پژوهش دارالقرآن کریم یادآور شد: پس از انتشار نرم‌افزارهای حفظ، مفاهیم، تحوید، روخوانی و رواده خوانی قرآن امسال در صدد تولید و بروز رسانی نرم‌افزار‌های قرآنی "آموزش و پیش دبستانی" و "آموزش حفظ و قرائت" هستیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین