عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۰۱۳
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
مهدیان خبر داد:
معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور از شناسایی ۵۰۰ یاور نماز در سطح کشور خبر داد.
عقیق: سیدعلی مهدیان، معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور در جلسه هیئت داوران ستاد اقامه نماز استان که با حضور داوران نظارت و ارزیابی دستگاه‎های اجرایی استان برگزار شد، گفت: ستاد اقامه نماز کشور یک دستگاه حاکمیتی است که با توجه به فرموده‎های مقام معظم رهبری تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: اوایل اجرای آئین‌نامه دولت هدف تشکیل ستاد پشتیبانی بود که از اجلاس سیزدهم و پیام مقام معظم رهبری به آن اجلاس، هدف و رویه ستاد تغییر پیدا کرد و به سمت نماز پیش گرفت.

مهدیان افزود: در نظر داریم فرآیند نظارت در حوزه نظارت و ارزیابی را توسعه دهیم و در این زمینه یک سامانه با عنوان موقت «صدای نماز» برای ارتباطات مردمی سطح کشور با ستاد اقامه نماز در نظر گرفته‌ایم که در این زمینه از ظرفیت یاوران نماز بهره‎گیری می‎شود.

معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور اظهار کرد: تاکنون 500 یاور نماز در کشور شناسایی شده است که از آنان برای تکمیل نظارت‎ها استفاده می‎کنیم.

مهدیان با اشاره به راه‌اندازی سامانه تحت‌ وب «سجاده» به‌صورت پایلوت، تصریح کرد: این سامانه به‌منظور ارتباط دبیران دستگاه‌ها با ستاد اقامه نماز کشور در راستای تسریع و تسهیل در ارزیابی و همچنین، ارائه گزارشات دبیران راه‌اندازی شده است.

وی اهداف نظام جامع را ارزیابی کمیت‌ها، کیفیت‎ها و روش تعاملی سازمانی دانست و افزود: دستگاه‌ها باید با هدف‌گذاری منطقی وارد عمل شوند و میزان انحراف از عمل را مشخص کنند.

مهدیان همچنین، سیاست و رویکردهای ستاد اقامه نماز را ترویج آئین‌نامه‎ها دانست و گفت: سیاست‎ها و برنامه‎ها در حوزه‎های مختلف بیش‎تر بهره‎گیری از نیروهای مردمی، آموزش و پرورش، دانشکده فرهنگی، فرهنگیان است که متناسب با نیازهای سال اجرا می‎شوند.


منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین