عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۹۳۴
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
سی‌و‌دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران؛
ویژه برنامه های تلویزیونی کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اعلام شد.
عقیق: رضا مفید مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن اظهار داشت: ویژه برنامه های متنوع قرآنی، فرهنگی و مذهبی برای ارائه در ایام برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام تولید و از شبکه های مختلف سیما پخش خواهد شد.

وی گفت: در ایام برگزاری سی و دومین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم، ویژه برنامه ۳۰ دقیقه ای به مدت ۱۰ شب با حضور مسئولان، کارشناسان، متسابقین، اساتید قرآنی و چهره های ملی و هنری از شبکه ۳ سیما پخش می شود.

مفید تهیه گزارش های مختلف از حاشیه مسابقات ، فعالیت کمیته ها و کارگروه ها، نحوه حضور مردم در این دوره از مسابقات ، تلاوت ها و قرائت ها را از جمله آیتم های تصویری این برنامه دانست و افزود: این برنامه هر روز در محل سالن برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور مجریان توانمند سیما ضبط و با یک روز تاخیر از شبکه ۳ پخش خواهد شد و حضور چهره های فرهنگی و هنری در این برنامه  از دیگر شاخص های این برنامه است.

مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن در بخش دیگری از سخنان خود به ساخت مستند مسابقات اشاره کرد و افزود: درمستند سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم که «قطره ای از دریا» نام دارد، به فعالیت های ستاد برگزاری این دوره از مسابقات پرداخته خواهد شد و فعالیتها ، دغدغه ها و تلاش های دست اندرکاران کمیته ها و کارگروه ها را برای هر چه بهتر باشکوه تر برگزار شدن آن را به تصویر می کشد.

به گفته مفید، در این مستند ۶۰ دقیقه ای که برای پخش از شبکه اول سیما در حال تولید است، شهروز ابراهیمی به عنوان راوی و بازیگر و علی سلطانیان به عنوان کارگردان مشارکت دارند و پرداختن به پشت صحنه برگزاری مسابقات بین المللی قرآن از ویژگی های بارز آن است.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین