عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۹۳۳
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
نيمه نخست ماه شعبان؛
پانزدهمين دوره طرح هزاران ختم قرآن مجيد به نيت سلامتی و تعجيل در ظهور امام زمان(عج) همانند سالهای گذشته طی نيمه نخست ماه شعبان از سوی راديو قرآن برگزار می‌شود.
عقیق:محمدحسين محمدزاده، مدير شبكه راديو قرآن، با بيان اين مطلب گفت: در راستاي ترويج فرهنگ انتظار و دعا براي تعجيل در فرج منجي عالم بشريت(عج) و با توجه به اهميت و بركات ختم قرآن از جمله اجابت قطعي يك دعا براي ختم كننده و اينكه بالاترين دعاها و عبادت ها، انتظار فرج خوانده شده است، راديو قرآن امسال نيز با همكاري نهادهاي قرآني كشور، پانزدهمين دوره طرح هزاران ختم قرآن مجيد را برگزار مي‏كند.

وي افزود: طرح هزاران ختم قرآن از سال 1379 هر ساله طي نيمه اول ماه شعبان، همزمان با ميلاد امام زمان(عج) با هدف دعا براي سلامتي و تعجيل در فرج حضرت ولي عصر(عج) برگزار مي‏شود و از آغاز اين طرح تاكنون سازمان‏ها و نهادهاي فرهنگي دولتي و سازمان‏هاي مردم‏نهاد براي اجراي اين طرح همكاري خوبي داشته‏اند.

محمدزاده با اشاره به برخي مشاركت‏كنندگان در اين طرح، تصريح كرد: آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسني(ع)، بنياد ختم قرآن مجيد، مجموعه خبرگزاري ايكنا و صدا و سيما از اصلي‏ترين همكاران راديو قرآن در اجراي اين طرح قرآني به شمار مي‏روند.

مدير راديو قرآن در ادامه اظهار كرد: علاقه‏مندان براي شركت در اين طرح قرآني در بازه زماني اول تا 15 ماه شعبان مي‏توانند با شماره تلفن‏ 55935757 (10 خط همزمان) همكاران مستقر در آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسني (ع) تماس بگيرند و علاقه‏مندي خود را براي قرائت حداقل يك جزء از قرآن كريم به ثبت رسانند. همچنين از طريق ارسال عدد جزءهاي مورد نظر به سامانه پيامك 30000114 نيز مي‏ توانند در اين طرح شركت كنند و يا با مراجعه به سايت www.radioquran.ir نام خود را در طرح هزاران ختم قرآن مجيد به نيت سلامتي و تعجيل در ظهور امام زمان(عج) ثبت كنند.

وي درباره ميزان مشاركت مردم در اين طرح نيز يادآور شد: هر ساله با اعلام آغاز ثبت نام از علاقه‏مندان براي شركت در طرح به نيت سلامتي و تعجيل در ظهر حضرت ولي عصر(ع)، تعداد كثيري از مردم به واسطه راه‏هاي ارتباطي بيان شده، علاقه‏مندي خود را براي مشاركت در طرح هزاران ختم قرآن بيان مي‏كنند به طوري كه گاهأ همكاران ما را در پاسخگويي دچار مشكل مي‏كنند.

محمدزاده افزود: راديو قرآن و شبكه‏هاي ديگر راديويي و تلويزيوني نيز در جهت اطلاع‏رساني از اين طرح به طور همزمان اقدام به توليد و پخش برنامه‏هايي ويژه خواهند كرد كه از جمله آنها آنونس و تيزر تبليغ طرح و نيز برنامه‏هاي محتوايي با موضوع مهدويت است.

مدير راديو قرآن در پايان تصريح كرد: بياييد با هديه يك شاخه گل از قرآن، يعني قرائت حداقل يك جزء در طرح هزاران ختم قرآن كريم براي سلامتي و تعجيل در فرج امام عصر(عج) شركت كنيم.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین