عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۹۱۸
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از ورود پیکر 222 شهید دفاع مقدس به کشور همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) خبر داد.
عقیق: سید محمد باقرزاده امروز در سردشت زیدون اعلام کرد: پیکر مطهر 220 شهید دفاع مقدس،در روز 28 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) وارد کشور خواهد شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر (ع) تعداد چهار شهید در 2 نقطه استان خوزستان تشییع خواهند شد که بخش سردشت زیدون و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از مکان‌هایی است که پیکر مطهر این شهدا در آن دفن خواهد شد.

وی اضافه کرد: در دو هفته اخیر با تلاش کمیته جستجوی مفقودین در جنوب عراق فاو، ابو فلوس ،شلمچه، مجنون و زبیداد تعداد 222 شهید شناسایی شده است که در روز 28 اردیبهشت ماه از مرز شلمچه وارد کشور خواهند شد و مورد استقبال عشایر غیور دشت آزادگان قرار خواهند گرفت.

باقرزاده خاطرنشان کرد: این شهدا برای مراسم وداع به سوسنگرد منتقل خواهند شد و مراسم استقبال کاملا عشایری برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) این شهدا تشییع خواهند شد انتظار می‌رود مردم از این شهدا استقبال باشکوهی داشته باشند.

وی در ادامه گفت: تاکنون در سراسر کشور استقبال بسیار خوبی از شهدای گمنام شده است و یک‌هزار و 200 نقطه و 180 دانشگاه درکشور در نوبت هستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در بخشی از سخنان خود ضمن اشاره به اینکه حرم مطهر شهدای گمنام باید مدیریت و برنامه داشته باشد افزود: برگزاری شب شعر، نقد کتاب دفاع مقدس، خاطره‌گویی از برنامه‌هایی است که مدیران این اماکن مطهر باید مدنظر داشته باشند.

باقرزاده اضافه کرد: باید سعی شود در کنار حرم مطهر شهدای گمنام یک کتابخانه دفاع مقدس راه‌اندازی شود تا نسل جوان با فرهنگ شهید و شهادت و کتاب و کتابخوانی که یک فریضه است آشنا شوند.

وی ادامه داد: شکی نیست که این شهدا با عنایت حضرت حق میهمان مردم و شهرها می‌شوند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: شهدا میهمانان بهشتی هستند و باید به بهترین شکل ممکن جانمایی شوند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین