عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۷۹۸
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
انتشارات مصابیح الهدی در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با سه تفسیر از مرحوم آیت‌الله مجتبی تهرانی حضور دارد.
عقیق:انتشارات مصابیح الهدی در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با چند اثر جدید از مرحوم آیت‌الله مجتبی تهرانی حضور دارد که از جمله این موارد می‌توان به سه جلد از «تفسیر مبین» اشاره کرد. سلسله جلسات دروس تفسیر آیت‌الله مجتبی تهرانی همزمان با دروس اخلاق ایشان، محفل دوست‌داران معارف اهل بیت(ع) بوده است که حاصل این جلسات، تفسیر بیش از چهار و نیم جزء از قرآن کریم است.

این تفاسیر در مجموعه «نور مبین» گردآوری شده که در مجلدات گوناگون آن به سوره‌های مختلفی از قرآن کریم پرداخته شده است. در جلد نخست از این مجموعه تفسیر سوره‌های ناس، فلق، توحید، مسد، نصر و کافرون پرداخته شده و در جلد دوم به سوره‌های کوثر، ماعون، قریش، فیل، همزه، عصر و تکاثر و در جلد سوم به سوره‌های قدر، بینه، زلزال، عادیات و قارعه پرداخته شده است.

همچنین این انتشارات در این دوره نمایشگاه به عرضه چهار جلد از مجموعه «ادب الهی» پرداخته است. جلد نخست این مجموعه با محوریت تأدیب نفس، جلد دوم با مبانی تربیتی و خودسازی و دیگرسازی، جلد سوم با محوریت تربیت فرزند ز منظر دوست، آموزشی و خانوادگی، جلد چهارم با مبحث حیا و جلد پنجم با محوریت تربیت مربی منتشر شده است که البته جلد چهارم این مجموعه در نمایشگاه قرآن عرضه خواهد شد.

این انتشارات همچنین در نظر دارد تا به رونمایی از دو عنوان مذکور در نمایشگاه کتاب بپردازد که جزئیات این برنامه متعاقباً اعلام خواهد شد.

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز به مدت 10 روز میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در مصلی امام خمینی(ره) خواهد بود.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین