عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۷۶۰
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۷
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلا راه نزديك شدن و تقرب الهي را انديشه پاك و بنش درست و عمل صالح خواند و گفت: راه قرب الهي براي همگان باز است و انسان مي‌تواند با تهذيب نفس و صفاي باطن و عمل صالح خود را به خداوند نزديك كند.
عقیق: حجت‌الاسلام والمسلمين حسين بازقندي(بهجتي) در جمع روحانيون و مداحان كاروان هاي اعزامي به عتبات عاليات، دوستي و حب الهي نسبت به بندگانش را بسيار زياد عنوان كرد و گفت: خداوند نسبت بندگانش مهربان و رحيم است و هميشه از راه لطف و كرم عنايت مي كند و بنده براي اينكه بتواند بيشتر مشمول رحمت الهي شود بايد خود را به خداوند نزديك كند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلا راه نزديك شدن و تقرب الهي را انديشه پاك و بنش درست و عمل صالح خواند و گفت: براي قرب به حق راه براي همگان باز است و انسان مي تواند با تهذيب نفس و صفاي باطن و عمل صالح خود را به خداوند نزديك كند و منزلت والايي نزد خداوند پيدا كند.
وي سعادت انسان را در قرب به خداوند و منزلت يافتن در نزد او دانست و تصريح كرد: كمال و سعادت بشر در وصل و اتصال به به خداوند است و كساني كه از ياد خدا اعراض مي كنند زندگي تلخ و مشقت باري دارند و در آخرت نابينا محشور مي شوند زيرا آخرت باطن دنياست و هر عملي كه انسان انجام مي دهد در جان او اثر دارد و در قيامت كه همه باطن ها ظاهر مي شود حتي شكل و قيافه انسان بر اساس اعمال و ملكات و اعتقادات او ظاهر مي شود.
حجت‌الاسلام والمسلمين بهجتي اميرالمومنين را بهترين الگو براي تمام بشريت برشمرد و اظهار داشت: اميرالمومنين انسان كامل و داراي همه صفات جمال و كمال و مثل اعلاي الهي است.
وي ادامه داد: او بهترين عبد خدا بود كه ما در بندگي و اخلاص بايد از او بياموزيم كه در زندگي خوب بندگي كنيم و در اعمالمان اخلاص و خلوص موج بزند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین