عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۵۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
جشن میلاد با مولودی خوانی حاج حسین سازور و حاج محمدرضا طاهری در موج الحسین
در قرآن آمده است که ولی شما کسی است که در رکوع انگشتر به دست دارد. امیرالمؤمنین چه نیازی دارد که ما وصف او را بگوییم...

گزارش تصویری


عقیق: جشن میلاد مولی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) در حسینیه موج الحسین با سخنرانی حاج مهدی توکلی و مولودی خوانی حاج حسین سازور، حاج محمدرضا طاهری، حاج احمد نیکبختیان، حاج موسی رضایی، کربلایی مجتبی صمدی و کربلایی حسین طاهری برگزار شد.

نکاتی از سخنان حاج مهدی توکلی را بخوانید؛

_ باطن به ظاهر می رود به همین دلیل امیرالمؤمنین هر گاه وضو می گرفت وقتی آب روی صورتش می ریخت می فرمود که خداوندا صورت من را نورانی کن. بعضی جسم ها سیاه و تاریک است و بعضی جسم ها نورانی هستند.

_ یکی از نشانه های پیامبر آخرالزمان این بود که سایه نداشتند. نور سایه ندارد چون نور از جسم شفاف رد می شود. از زیادی گِلِ جسم اهل بیت بزرگانی مانند آیت الله بهجت را خلق کردند. نهایت جسم این بزرگان تازه به زیادی گل جسم پیامبر می رسد که نور از آن رد می شود.

_ این ایام پرونده آدم را سفید می کند. آخر این ایام می گویند که عملت را از نو شروع کن مانند روزی که از مادر متولد شدید.در روایات است که اگر هر کس یک شب از ایام البیض دعای مجیر را بخواند گناهانش اگر اندازه ریگ های بیابان باشد آمرزیده می شود.

_ قرآن از ابتدا تا انتها مدح مرتضی علی است. مدح مرتضی علی خیلی سخت است. کسی علی را نمی شناسد که او را مدح کند. چیزهایی که ما از امیرالمؤمنین می گوییم بسیار ابتدایی است. امیرالمؤمنین را فاطمه زهرا و خدا می شناسند.

_ در قرآن آمده است که ولی شما کسی است که در رکوع انگشتر به دست دارد. امیرالمؤمنین چه نیازی دارد که ما وصف او را بگوییم.در آیه دیگری آمده است که در مردمان کسانی هستند که حاضرند جانشان را بدهند تا فقط خدا راضی باشد.

_در قرآن آمده است کسانی هستند که  افطارشان را سه شب به یتیمان می دهند. به غیر از مرتضی علی چه کسی سه شب افطار خود را به یتیمان داده است. حضرت علی قرآن ناطق و خود قرآن است. کتاب قرآن ساکت است و اگر بخواهیم قرآن را به نطق بیاوریم باید به در خانه مرتضی علی برویم.

_ اگر بخواهیم فضایل یک انسان کامل را بنویسند قرآن می شود. نشان دادن یک انسان کامل که این فضائل در آن پیاده شده باشد مرتضی علی می شود. خیلی از آیات قرآن اگر علی نباشد معنی نمی شود.

_ یکی از ویژگی های امیرالمؤمنین نصرت دین است. یکی از آیاتی که خداوند در این آیه وصف یاری کنندگان دین است آیه 54 سوره مائده است که خداوند پنج ویژگی برای یاری کنندگان دین خدا را شمرده است.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین