عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۱۸۶
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: پولي كه بابت سفر عمره توسط سازمان حج و زيارت از حساب زايران برداشت شده بود به حساب آنان برگردانده شده است.
عقیق:محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: به اطلاع دانشگاهيان عمره گزار مي رساند، پولي كه بابت سفر عمره توسط سازمان حج و زيارت از حساب زايران برداشت شده بود به حساب آنان برگردانده شده و لازم است زايران به نكات زير توجه نمايند:

*هزينه هاي عمره از اوايل ارديبهشت ماه توسط سازمان حج به حساب زائرين عودت داده شده و تا ششم ارديبهشت ماه هزينه هاي برداشت شده به طور كامل به حساب زائرين برگردانده شده است.

*دانشجويان ذخيره اي كه در كاروان قرار نداشتند و همچنين از حساب انصرافي ها رفع مسدودي شده است و مي توانند مبلغ اوليه ۷۵۰ هزارتومان خود را برداشت كنند.

*كساني كه قبل از تعليق عمره خودشان انصراف داده اند، اگر به مرحله صدور ويزا و يا بليط رسيده باشد، مشمول خسارت هاي تعيين شده توسط سازمان حج و زيارت شده اند.

*برداشت پول توسط زايران جامانده به منزله انصراف نيست و زايران گرامي مي توانند وجوه خود را دريافت كنند و نگه داشتن اين پول در حساب، امتيازي براي دوره بعدي محسوب نمي شود.

*دانشجويان جامانده از سفر عمره مي توانند با پرداخت اقساط از وام عمره خود استفاده كنند؛ البته در دوره بعدي امكان دريافت مجدد وام را ندارند.



منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین