عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۱۴۱
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
امیرنیا خبر داد:
مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآنی وزارت ارشاد در مورد سرنوشت جشنواره قرآنی آیات گفت:‌ این جشنواره بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
عقیق:اصغر امیرنیا، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگویی در مورد سرانجام برگزاری جشنواره قرآنی آیات گفت: این جشنواره به طور قطعی برگزار خواهد شد، اما هنوز تصمیم کلی در مورد آن اتخاذ نشده است.
وی با بیان اینکه هنوز تعداد رشته‌های این جشنواره مشخص نشده است،‌ افزود: تعداد رشته‌های این جشنواره، براساس بودجه‌ای که دریافت خواهیم کرد است؛ این امر در شورای برنامه‌ریزی نیز مطرح شده است، بنابر این بعد از تخصیص اعتبار، زمان این جشنواره و تعداد رشته‌های آن مشخص خواهد شد.
مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در مورد زمانبندی برگزاری این جشنواره، ‌تصریح کرد: هنوز زمان قطعی برگزاری این جشنواره مشخص نشده است؛ چرا که ابتدا باید تعداد رشته‌ها و سایر جزئیات مشخص شود تا بعد از آن زمان دقیق برگزار آن مشخص شود.
امیرنیا همچنین با تأکید بر اینکه پس از تخصیص اعتبارات جزئیات این جشنواره مشخص خواهد شد، اظهار کرد: ما حتی اگر تمام برنامه‌ها را نیز طراحی کنیم زمانی که بودجه‌ای در کار نباشد، برنامه‌ای اجرا نخواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی من این است که بعد از برپایی نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان جشنواره قرآنی آیات نیز اجرایی شود و امیدواریم تا آن زمان وضعیت بودجه‌ها مشخص شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین