عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۰۹۰
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
حجت‌الاسلام رودگر در گفت‌وگو با فارس:
رئیس پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی از اتمام مراحل نهایی انتشار ۳ کتاب خود برای نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: یکی از این آثار، دفتر عشق و محبت پیامبر اکرم(ص) است.

عقیق:حجت‌الاسلام محمدجواد رودگر رئیس پژوهشکده حکمت و دین پژوهی و عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ضمن بیان این مطلب گفت:‌ امسال سه عنوان کتاب برای نمایشگاه کتاب آماده دارم که امیدوارم هر سه اینها به نمایشگاه برسد.

وی در ادامه افزود: یکی از این آثار «سیری در سلوک عرفانی حضرت زینب(س)» است که توسط انتشارات امیرکبیر منتشر می‌شود. این نوشتار درباره سیر و سلوک عرفانی حضرت زینب(س) نگاشته شده است.

حجت الاسلام رودگر یادآور شد: دیگر اثرم «عرفان وحیانی در اندیشه علامه طباطبایی» است در این نوشتار نیز به ابعادی از شخصیت و سیره عرفانی و علمی علامه پرداختم که این اثر نیز توسط انتشارات امیرکبیر منتشر می شود.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی سومین اثر در دست انتشار خود را مجموعه ۲۳ جلدی بعثت نبی اکرم به شمار آورد و گفت: این مجموعه به مناسبت ۲۳ سال بعثت نبی اکرم توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و همکاری کانون اندیشه جوان در قالب ۲۳ دفتر طراحی شده که یکی از این دفاتر در زمینه محبت و عشق پیامبر (ص) به بنده سپرده شده است.

وی با اشاره به اینکه در این اثر محبت در کلام و کردار نبوی براساس آموزه‌های ایشان را مورد بحث و بررسی قرار دادم، اظهار داشت: در نهایت هر یک از اساتید دیگر پژوهشگاه نیز دیگر دفاتر این مجموعه را کار خواهند کرد و این اثر توسط کانون اندیشه جوان و مرکز فکری، فرهنگی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر خواهد شد.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین