عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۰۵۲
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
در سالروز شهادت امام هادي(ع) اعلام شد؛
مراسم سالروز شهادت جانسوز دهمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت حضرت امام هادي(ع) با حضور بيش از دو ميليون عزادار عاشق در حرم مطهر آن امام مظلوم برگزار شد.
عقیق:به نقل از الفرات، دبيرخانه آستان مقدس عسكري از حضور بيش از دو ميليون زاير از استان‌هاي مختلف عراق در مراسم سالروز شهادت امام علي النقي (ع) خبر داد.

عمار المرشدي مسئول روابط عمومي آستان مقدس عسكري اعلام كرد: اين آستان ورود بيش از دو ميليون زاير براي شركت در مراسم سالروز شهادت امام هادي (ع) را ثبت كرده است.

وي با اشاره به ورود سيل مشتاقان از مناطق مختلف عراق و مناطق ديگر با وجود تهديدهاي تروريست‌هاي تكفيري خاطر نشان كرد: در مراسم سالروز شهادت امام هادي (ع)، ۶۵۰ موكب براي خدمت رساني از داخل شهر سامرا و ۱۹۰ موكب هم در جاده بغداد به سامرا به زايران خدمت رساني كرده اند.

وي با اشاره به حضور گسترده نيروهاي امدادرساني هلال احمر و عتبات مقدسه و وزارت بهداشت عراق در مراسم سالروز شهادت امام هادي (ع) اعلام كرد: امسال مراسم شاهد اجراي طرح امنيتي متفاوتي از سالهاي گذشته از نظر آرامي و نرمي و سهولت رفت و آمد زايران در كنار مشاركت عتبات مقدسه ديگر و وزارت حمل و نقل و وزارت دفاع و تأمين خودروهاي نقل زايران بود.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین