عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۷۲۴
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ۳ ویژه برنامه‎‌ به مناسبت فرارسیدن سوم ماه رجب سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام هادی(ع) در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.
عقیق:حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار داشت: ویژه برنامه‎‌های فرارسیدن سوم ماه رجب سالروز شهادت مظلومانه جد بزرگوار امام زمان(عج)، دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی‌النقی(ع) در سه نوبت و در رواق امام خمینی(ره) در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم شب شهادت امام هادی(ع) از ساعت 20 تا 22 سه‌شنبه دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام محمدکاظم راشدیزدی پیرامون موضوع سنت و سیره امام هادی(ع) به ایراد سخن می‌پردازد و در ادامه مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حمید اکبری به عزاداری و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: ویژه برنامه سالروز شهادت مظلومانه امام هادی(ع) هم از ساعت 11 تا 13:15 روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد و آیت‎الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد پیرامون موضوع سبک زندگی امام هادی(ع) به ایراد سخن می‌پردازد و سپس مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) احمد احمدی به مولودی عزاداری  در مدح این امام همام می‌پردازد.
حسینی گفت: ویژه برنامه شام غریبان حضرت علی‌النقی(ع) هم از ساعت 20 تا 22 روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در این مراسم نیز حجت‎‌الاسلام محمدکاظم راشدیزدی پیرامون موضوع ویژگی‌های تربیتی، اخلاقی و شخصیتی امام هادی(ع) سخنرانی می‌کند و در ادامه علی فخار مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به عزاداری و مرثیه‌سرایی در وصف دهمین امام شیعیان می‌پردازد.
وی  عنوان کرد: احادیث و آثار بسیاری از امام هادی(ع) به دست شیعیان و پیروان ایشان رسیده و از زیارت جامعه کبیره ایشان که در مفاتیح الجنان آمده می‌توان به عنوان یکی از شاخص‌ترین‌ها نام برد.
این مراسم‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و ارادتمندان به ائمه اطهار(ع) و به ویژه امام هادی(ع) می‌توانند با شرکت در این مراسم‌ها ضمن عرض تسلیت به پیشگاه امام رضا(ع) به مناسبت این غم عظمی، الگوهای تربیتی، شخصیتی، علمی و اخلاقی دهمین پیشوای شیعیان را که در میان ائمه اطهار(ع) به هادی و راهنما مشهور بودند را برگزیده و این ویژگی‌های برتر در زندگی خودشان عملی کنند.

 منبع:قدس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین