عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۶۳۳
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
هفتمین سالگرد حاج حسن ارضی در هیئت مهدی جان برگزار شد
امام علی بن ابیطالب خیر را این طور بیان می کنند که کل خیر در سه چیز است که عبارتند از سکوت و کلام و نگاه است. نگاهی که در آن عبرت نباشد اشتباه است. راهکاری به انسان داده شده که به هر چیزی نگاه نکند.

گزارش تصویری اول

گزارش تصویری دوم


عقیق: مراسم شب میلام امام باقر(ع) و هفتمین سالگرد فخرالمادحین حاج حسن ارضی با سخنرانی آیت الله حسینی زابلی و مداحی حاج مهدی ارضی،حاج امیر کریمی و دیگر ذاکرین اهل بیت(ع) برگزار شد.

نکاتی از سخنان آیت الله زابلی را بخوانید؛

_ جایی هست که ما عبادت کنیم و استعانت بطلبیم؟ هر استعانتی هست از خداوند است. عمر ما به تباهی گذشت و به خسارت رفت. مگر این چند روز را دریابیم.

_ شیعه باید دوازده امامی باید باشند. با یک محاسبه کوتاه و گذرا و عامیانه ما باید گل سرسبد هفت میلیارد جمعیت جهان باشیم. آیا هستیم؟

_ یک روز روزه گرفتن در ماه رجب برابر هفتاد سال است. حواسمان باشد. زیارت رجبیه را هر روز بخوانیم. در زیارت رجبیه کثیر و قلیل را به خاطر دلخوشی ما بیان کرده است.

_ غیبت کردن حرام است و غیبت شنیدن هم حرام است. منظور از خیر در نماز میت حب و ولایت علی بن ابیطالب می باشد. سعی کنیم با محبت علی زندگی کنیم و بمیریم و محشور شویم.

_ علی بن ابیطالب خیر را این طور بیان می کنند که کل خیر در سه چیز است که عبارتند از سکوت و کلام و نگاه است. نگاهی که در آن عبرت نباشد اشتباه است. راهکاری به انسان داده شده که به هر چیزی نگاه نکند.

_ سخنی که یاد خدا و نام خدا نباشد و خدا پسندانه نباشد لغو است. سکوت پسندیده است. سکوت کنید و تمرین کنید و فقط ذکر قلبی و خفی داشته باشید.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ربيعي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
1
0
سلام خبررساني ازهيئتها ، ارائه گلچين سخنرانيشان ، عكس و.... خوبه ، لطفا نشاني اين هيئتها و زمان برگزاريشان نيز مرقوم شود تا علاقمندان بتوانند حضور يابند .
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین