عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۶۱۴
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
حشمتی خبر داد
معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد از برگزاری بخش محصولات عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: امسال 4 فروشگاه در نمایشگاه قرآن دایر خواهد شد.

عقیق:حجت‌الاسلام «محمدرضا حشمتی» معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد با اشاره به برگزاری بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در باغ موزه دفاع مقدس، اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امسال همچون سال گذشته در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود اما با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نواقص نمایشگاه بیست‌ودوم را برطرف می‌کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر برگزاری بخش عفاف و حجاب، خاطر نشان کرد: امسال بخش عفاف و حجاب متفاوت‌تر از سال گذشته در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود به طوری که در بخشی جداگانه چادر و منسوجات حجاب نیز به فروش می‌رسد.

حجت‌الاسلام حشمتی با بیان اینکه چهار بازارچه در نمایشگاه قرآن پیش‌بینی شده است، افزود: بازارچه‌های «کتاب و محصولات قرآنی»، «محصولات نرم‌افزاری»، «عفاف و حجاب» و «اغذیه» در نمایشگاه قرآن امسال وجود دارد تا خدمات بهتری به بازدیدکنندگان ارائه دهند که امیدواریم با این اقدامات بتوانیم رضایت مردم قرآن‌دوست کشورمان را جلب کنیم.

در بیست‌ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بخش فروش چادر و منسوجات عفاف و حجاب وجود نداشت چرا که به گفته مسئولان باید در نمایشگاه محصولاتی عرضه شود که فرهنگ عفاف را به صورت عملی به افراد آموزش دهد بر همین اساس سال گذشته این بخش با تأخیر چند روزه با موضوع «عفیف‌بودن حق همه مردم است» و با رویکرد آموزش مجازی عفاف و حجاب میزبان بازدیدکنندگان بود.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین