عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۵۴۰
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
دوره آموزشی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین سازمان بسیج مداحان کشور سوم و چهارم اردیبهشت ماه جاری در جوار بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

عقیق:این دوره آموزشی با هدف افزایش مهارت‌های تربیتی، اعتقادی، مهارتی و بصیرت‌افزایی هر چه بیشتر این سرگروه‌ها جهت برگزاری هر چه بهتر حلقه‌های صالحین و تربیت بسیجیان سوم و چهارم اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی ولایت برگزار می‌شود.

یدالله بهتاش رئیس شورای عالی قشر سازمان بسیج مداحان، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، محمد فراهانی رئیس سازمان بسیج مداحان، حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری معاونت تبلیغ و اطلاع‌رسانی مرکز تخصصی مهدویت، حجت‌الاسلام میرزا محمدی استاد حوزه و دانشگاه، سیدمهدی حسینی از شاعران آیینی کشور از سخنرانان و اساتید این دوره آموزشی هستند.

برگزاری کارگروه‌های تخصصی و حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) از برنامه‌های این دوره آموزشی است که در پایان از شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی آزمون تخصصی به عمل می‌آید و افرادی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهینامه پایان دوره دریافت می‌کنند.

به گزارش فارس، بسیج مداحان در راستای ضرورت انسجام و ساماندهی مداحان کشور به عنوان یکی از اقشار مهم و تأثیرگذار بر روی اعتقادات و فرهنگ عمومی جامعه و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد مقابله با تهاجم فرهنگی و حضور مقتدرانه بسیجیان در عرصه جنگ نرم و لزوم تبلیغ و گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در لایه‌های مختلف در دی ماه سال 1387 تأسیس شده است.

برگزاری دوره‌ها و کارگروه‌های مختلف آموزشی و تخصصی ویژه مداحان اهل بیت(ع) در سراسر کشور، برگزاری گردهمایی‌ها ونشست‌های مختلف بصیرت‌افزایی، اخلاقی و معرفتی، تخصصی و تولید کتب شعر و لوح فشرده سبک آن به مناسبت‌های مختلف محرم، صفر، فاطمیه، ماه رمضان و ... از جمله فعالیت‌های بسیج مداحان است.

یدالله بهتاش رئیس شورای عالی، ماشاءالله عابدی جانشین شورای‌ عالی، حجج اسلام مهدی طائب و جواد محمد زمانی، غلامرضا سازگار، صادق آهنگران و سعید حدادیان از جمله اعضای شورای عالی بسیج مداحان هستند.


منبع:فارس



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین